?>
قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      ترندها      خبر 100      روز 100      اخبار 100      ورزش روز      ترند      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      خرید نهال      برترین ۱۰۰      نوید      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 امير وب امير وب .

امير وب

قصه صوتي كودكانه

سليقه كودك در گوش دادن به قصه صوتي كودكانه نقش مهمي را ايفا مي كند. قصه ها با مضامين مختلف، تاثيرات متفاوتي روي كودكان مي گذارند. شرايط روايت يا گوش دادن به قصه صوتي كودكانه، متفاوت است و بايد براي محيا شدن كودك براي شنيدن داستان، اين شرايط را به خوبي شناخت.

اولين نكته در قصه صوتي كودكانه، آن است كه مخاطب را به خوبي بشناسيد. شناخت كافي از روحيات كودك و دانستن آن كه كودك به شنيدن چه محتوايي علاقه دارد، نكته اي سيار مهم است كه در انتخاب قصه صوتي كودكانه بايد به آن توجه داشت.

در انتخاب قصه صوتي كودكانه، خوب است توجه داشته باشيد كه داستاني را انتخاب كنيد كه در روايت آن از كلمات متنوع استفاده شود كه گنجينه لغات ذهني كودك را ارتقاء دهد و در عين حال از فهم و درك كودك خارج نباشد.

زمان بندي در روايت داستان براي كودك اهميت بسيار بالايي دارد. زمان روايت قصه صوتي كودكانه، بايد به در حدي باشد كه از حوصله كودك خارج نشود. زمان هاي طولاني براي روايت داستان براي كودك باعث مي شود تا بعد از گذشتن از تايم مغزي كودك، حواس او از محتواي داستان پرت شود و روي ادامه داستان، تمركز كافي نداشته باشد. اين زمانبندي در ابتداي روايت داستان براي كودك، كمتر است و به تدريج و با عادت كودك به شنيدن داستان، مي تواند بيشتر شود. در كل سعي كنيد زماني كه كودك از شنيدن ادامه قصه صوتي كودكانه، خسته شد؛ داستان را متوقف كرده و ادامه روايت را به زماني ديگر موكول كنيد.

هم چنين ساعتي كه براي روايت داستان براي كودك انتخاب مي كنيد، در تمركز حواس كودك روي داستان تاثير دارد. معمولا كودكان در ساعات روز دوست دارند به بازي و سرگرمي بپردازد و ساعات پاياني شب و قبل از خواب را به شنيدن داستان بگذرانند. بهتر است براي علاقمند شدن كودك به شنيدن قصه كودكانه صوتي، مطابق با ميل او ساعت شنيدن داستان را انتخاب كنيد.

كودكاني كه به خواندن يا شنيدن كتاب هاي ترسناك با مضامين هيجاني علاقه دارند، داراي روحيه تخيل قوي و هيجان طلب هستند.

اگر كودك شما مايل به شنيدن قصه صوتي كودكانه تخيلي است كه نزديكي زيادي با واقعيت ندارند، كنجكاوي و هوش هيجاني جزو خصوصيت هاي آن است. البته اين علاقه به شنيدن قصه هاي غيرواقعي، هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفي؛ به اين ترتيب كه اگر كودك را براي نزديك شدن به واقعيت و دنياي پيرامون خود آماده كند، تاثير مثبت روي آن گذاشته و اگر روحيه ي واقعيت گريزي را در كودكان پرورش دهد، تاثير سوء خواهد داشت.

كودكاني كه بيشتر به شنيدن داستان هاي عاطفي و احساسي علاقمندند، داراي روحيه عاطفي و احساسي بيشتري بوده و درك بيشتري از احساسات ديگران دارند.

براي روايت داستان هاي داراي شخصيت قهرمانانه براي كودكان، به دليل نزديكي فرهنگي و آداب و رسوم، بهتر است از داستان هاي تاريخي - ملي براي كودكان استفاده شود. اين كار باعث آشنا شدن كودكان با فرهگ هاي بومي كشور خود شده و اطلاعات تاريخي آن ها را بالا مي برد.

براي شنيدن قصه هاي كودكانه جذاب و متنوع براي كودكان خود مي توانيد به سايت voolak.com مراجعه نماييد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۵:۰۳ توسط:امير موضوع:

تعميرات لپ تاپ

با توجه به گسترده شدن كاربرد كامپيوتر و لپ تاپ در عصر حاضر، آشنا شدن با برخي مشكلات رايج اين وسايل، مي تواند در استفاده درست از آن ها، تاثيرگذار باشد. در صورت ايجاد مشكل، بهتر است تعميرات لپ تاپ و كامپيوتر را به دست كارشناس و متخصص تعمير آن ها بسپاريد؛ زيرا تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ به دست غيرحرفه اي ها و كارنابلدان، مي تواند آسيب هاي جدي و جبران ناپذيري را براي شما ايجاد كند تاجايي كه تعمير دستگاه شما را غير ممكن سازد.

در عصر حاضر، اكثرا با لپ تاپ يا كامپيوتر هاي روميزي سر و كار دارند. به طور كلي لپ تاپ نسبت به كامپيوتر ثابت و روميزي مقاومت كمتري داشته و در معرض آسيب هاي بيشتري قرار دارند. براي فهميدن منشا مشكل لپ تاپ يا كامپيوتر، بايد به متخصص تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ مراجعه كرد. حل مشكل لپ تاپ و كامپيوتر به نوع برند و قطعات و تجهيزات آن بستگي دارد. گاهي مشكلي كه براي لپ تاپ يا كامپيوتر شما پيش مي آيد، جزئي است و با يك سرچ در گوگل، به دست خودتان حل مي شود؛ اما براي رفع مشكلات بزرگ تر و جدي تر، بايد به متخصصان و مهندسان سخت افزار مراجعه كرد.

برخي از مشكلات رايجي كه ممكن است براي لپ تاپ و كامپيوتر شما هم اتفاق بيفتد:

يك از رايج ترين مشكلاتي كه براي لپ تاپ و كامپيوتر پيش مي آيد، مشكلات سخت افزاري متعدد است. اختلالات متعددي منجر به به وجود امدن اين مسكلات سخت افزاري مي شوند؛ براي مثال وجود اختلال در رم و كارت گرافيك، منجربه ايجاد مشكل در بخش هاي سخت افزاري لپ تاپ يا كامپيوتر مي شود، كه براي برطرف نمودن آن ها بايد به تعميرات لپتاپ و كامپيوتر به دست متخصصان پرداخت.

گرم شدن بيش از حد دستگاه در حين كار با آن، يكي ديگر از مشكلات رايج لپ تاپ و كامپيوتر است. نبود سيستم تهويه مناسب در ساختمان دستگاه، باز بودن و كاركردن چند برنامه به طور همزمان در سيستم و يا نصب برنامه هاي سنگين گرافيكي روي سيستم از دلايل اين اختلال در سيستم شما مي باشد. براي فهميدن علت اين مشكل و سرويس و تعميرات كامپيوتر و لپ تاپ، دستگاه خود را به يك متخصص نشان دهيد.

پرينتر ها يكي از وسايل و تجهيزات جانبي لپ تاپ و كامپيوتر ها هستند كه براي چاپ و تكثير مدارك و سند هاي مورد نياز از آن ها استفاده مي شود. تعميرات پرينتر نيز نيازمند دانش ها و تخصص هاي منحصر به فرد سخت افزاري و نرم افزاري است كه تنها متخصصان تعميرات پرينتر از آن ها آگاهي داشته و مي توانند به تعمير پرينتر شما بپردازندو پرينتر ها ساختماني پيچيده دارند كه متخصصان تعميرات پرينتر، تمامي قطعات و تجهيزات سخت افزاي و نرم افزاري به كار رفته در آن ها را مي شناسند و در صورت بروز مشكل، قادر به تعمير و رفع آن خواهند بود. از آن جايي كه عيب يابي، مهم ترين مرحله تعمير هر دستگاهي است، متخصص تعميرات پرينتر هرچه بيشتر قطعات پرينتر را بشناسد و برعملكرد آن ها تسلط داشته باشد، راحت تر دستگاه را عيب يابي كرده و آن را تعمير مي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۴:۳۸ توسط:امير موضوع:

تعمير گوشي موبايل

اگر قصد تعمير گوشي موبايل خود را داريد، قبل از آن بهتر است به چند نكته  توجه كنيد:

قبل از آن كه تلفن خود را براي تعمير گوشي موبايل، به تعميرگاه بسپاريد، سعي كنيد از اطلاعات مهم و محرمانه گوشي خود يك كپي تهيه كنيد. معمولا در روند تعمير گوشي موبايل، ممكن است برخي اطلاعات مهم مانند عكس ها، مدارك و برخي شماره تلفن هاي كاربر پاك شود ودسترسي دوباره له آن ها غيرممكن شود. كپي برداري و انتقال اين اطلاعات به كامپيوتر، لپ تاپ، رم يا فلش مي تواند آن ها را براي كاربر محفوظ نگه دارد.

پاك كردن اطلاعات محرمانه از روي گوشي هم چنين اطمينان خاطر كاربر از سوءاستفاده از آن ها را بالاتر مي برد.

تمامي اجزاء خارجي گوشي خود، مانند سيمكارت ها و حافظه خارجي رم و قاب محافظ گوشي را قبل از سپردن گوشي خود به تعميرگاه، از گوشي خارج كنيد.

بهتر است تعمير گوشي موبايل خود را به متخصص و تعميركاري حرفه اي در اين زمينه بسپاريد؛ زيرا در روند تعمير گوشي موبايل، انجام هرگونه اقدام غلط مي تواند خسارت هاي جبران ناپذيري براي شما ايجاد كند و تعيمر گوشي موبايل شما را به امري غيرممكن مبدل سازد.

در ميان برند و كمپاني هاي مختلف توليد گوشي موبايل در دنيا، گوشي هاي كمپاني اپل، يعني آيفون ها، از حساسيت ها و پيچيدگي هاي متعددي برخوردارند. سرويس و تعمير گوشي آيفون، به دليل همين پيچيدگي هاست كه از اهميت بالايي برخوردار است.

كاربران آيفون، علاوه بر مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري كه ممكن است برايشان به وجود بيايد، بايد با انواع محدوديت ها و اختلالات ديگر در حوزه استفاده از آيفون آشنا باشند. به ياد داشتن اپل آيدي و آشنايي با سيستم عامل حرفه اي ios در گوشي هاي آيفون، فريز شدن هاي ناگهاني آيفون و شناخت علت مشكلات آنتن دهي در آيفون ها، از آن دسته از مشكلات رايجي است كه هر كاربر آيفون بايد آن را بداند و با نحوه ي برطرف شدن آن ها نيز آشنايي داشته باشد.

هزينه تعمير گوشي آيفون و قيمت قطعات و تجهيزات آيفون ها، نسبت به گوشي هاي كمپاني هاي ديگر، بالاتر است. چراكه قطعات اصلي و اوجينال اين برند براي تعمير گوشي هايش، تنها توسط يك شركت در چين براي كل جهان ساخته مي شود و كمياب بودن اين قطعات و تجهيزات منجر به بالا رفتن قيمت آن ها شده است.

براي تعمير گوشي آيفون خود حتما به متخصصان و كارشناسان تعمير سيستم عامل ios مراجعه كنيد تا روند عيب يابي تخصصي و تعميرات، مسير درستي را طي نمايند.

متخصصان تعمير گوشي موبايل با بهره گيري از دانش هاي زمينه اي در حوزه هاي نرم افزار، سخت افزار و سيستم عامل هاي موبايل، نخست به صورت تخصصي به عيب يابي گوشي شما پرداخته، سپس درباره ي روند و مراحل تعمير گوشي موبايل شما تصميم گيري مي كند و بعد از آن كه استراتژي تعمير را انتخاب كرد، با استفاده از ابزار و تجهيزات حرفه اي وتخصصي، به تعمير گوشي شما خواهد پرداخت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۲۴ توسط:امير موضوع:

تعمير پرينتر و اسكنر

دوري از فضاي جازي و قطع شدن اتصال به اينترنت، يكي از مشكلات غير قابل تحمل در عصر حاضر است. به محض آن كه اينترنتمان دجار مشكل مي شود، بايد به تعمير مودم بپردازيم تا مشكل آن برطرف شده و دوباره ما را به دنياي اطراف، اتصال دهند.

مودم ها دستگاه هاي واسط اتصال ما به اينترنت هستند كه اين روز ها در همه خانه وجود دارند؛ در واقع مودم اين روز ها به يكي از وسايل مهم و ضروري هر خانه تبديل شده است.

براي آن كه بدانيد مودم شما كار مي كند يا نه، بايد به چراغ هاي روي مودم دقت كنيد. سبز بودن چراغ اينترنت مودم نشان از سالم بودن مودم و اتصال به اينترنت دارد. در صورتي كه اين چراغ، خاموش است يا به رنگ قرمز (هشدار)، در آمده است، يعني اختلالي در اتصال به اينترنت داريد ه براي فهميدناين اختلال و تعمير مودم، بايد به تعميرگاه مراجعه كنيد.

متخصصان تعمير مودم در مراكز تخصصي، با عيب يابي مودم، ابتدا مشكل پيش آمده براي مودم را فهميده و سپس به تعمير آن مي پردازند. گاها برخي قطعات در مودم دچار آسيب مي شوند، اگر اين آسيب ها سطحي باشند، با تست و تعمير قطعه مودم تعمير مي شود؛ اما گاهي ممكن است مشكلي كه براي مودم پيش مي آيد، عميق تر باشد و براي بهبود قطعه نياز باشد تا قطعه اي تعويض شود و قطعه اي نو و اورجينال روي ساختمان مودم سوار شود، كه در اين صورت نيز مودم با تعويض قطعه قابل استفاده مي شود، فقط هزينه قطعه ي جديد نيز به هزينه تعمير مودم، افزوده مي شود.

تعمير پرينتر و اسكنر نيز مانند ديگر دستگاه هاي جانبي كامپيوتر به تخصص ها و مهارت هاي متعددي نيازمند است. در تعمير پرينتر و اسكنر توسط متخصص رعايت چند نكته الزامي است كه در زير به اختصار به برخي از آنها مي پردازيم:

تعمير پرينتر واسكنر خود را به دست متخصصي بسپاريد كه از قطعات اصلي و اورجينال تعمير، براي دستگاه شما استفاده مي كند. استفاده از قطعات تقلبي و فيك در طولاني مدت به دستگاه شما آسيب ئارد كرده و عمر مفيد و راندمان كاركرد دستگاه شما را پايين مي آورد.

ابزار و تجهيزات لازم براي تعمير پرينتر و اسكنر، يكي ديگر از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه داشت. توجه داشته باشيد تعمير كار و متخصص تعمير پرينتر شما از ابزار خوب و حرفه اي استفاده كند تا پرينتر شما در حين تعمير، آسيب نبيند.

سعي كنيد پرينتر خود را هر چند وقت يكبار، به دست متخصص سرويس كنيد. با اين كار شما از بروز اختلالات جدي و عميق براي دستگاه خود جلوگيري كرده ايد. سرويس پرينتر و اسكنر در دوره هاي زماني متناوب، مثلا هر دوسال يك بار، عمر مفيد دستگاه شما را بالاتر برده و منجر به بهبود عملكرد پينتر براي شما مي شود.

ديجي بان آماده ارئه خدمات متعدد به شما در زمينه هاي سخت افزاري و نرم افزاري متعدد مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت Digibaan.ir مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۳۲ توسط:امير موضوع:

آنچه خودروي شما نياز دارد

خودرو وسيله اي است كه هميشه مورد سرقت قرار مي گيرد و براي محافظت از آن سيستم هايي توليد شده تا كار شما را آسان تر كند . دوربين خودرو و ردياب خودرو از جمله اين سيتم ها هستند كه در سرتاسر دنيا وجود دارند .

ويژگي دوربين ماشين

· در ابعاد مختلف و اشكال مختلف براي كاربردهاي گوناگون وجود دارد.

· گاهي داراي مانيتور است گاهي هم روي صفحه گوشي يا لپتاپ كار مي‌كند.

· داراي كيفيت تصوير هاي مختلف است.

· قابليت اتصال به برق ماشين را دارد.

· داراي كارت حافظه براي ذخيره اطلاعات است.

· با كيفيت تصاوير مختلف توليد مي شود.

· محل نصب دوربين ماشين معمولا كنار آينه يا روي شيشه ماشين است.

· از آنجايي كه خودرو در حال حركت است و از دست انداز و موانع خيابان عبور مي كند، دوربين هاي خودرو حركت ماشين را كنترل مي كنند.

· عموما دوربين خودرو داراي جي پي اس است.

· براي اطلاع از موقعيت مكاني و ارسال اطلاعات نياز به اينترنت دارند پس اتصال به واي فاي از ديگر قابليت هاي اين دوربين است.

ردياب خودرو

ردياب ماشين يا همان جي پي اس خودرو يكي از كاربردي‌ترين تجهيزات اتومبيل جهت امنيت و ممانعت از سرقت خودرو محسوب مي‌شود و تضميني براي امنيت خودرو است. به همين دليل بايد در خريد آن توجه و وسواس خاصي داشته باشيد. براي خريد ردياب خودرو در مرحله اول بايد حتما آن را از شركت معتبر خريداري نماييد؛ زيرا به طور مداوم نياز به پشتيباني داشته و اشتراك سرورهاي اطلاع رساني آن هر ساله بايد تمديد شود. ردياب خودروي شما حتما بايد داراي گارانتي باشد. با توجه به امكاناتي كه روي ردياب خودرو نصب مي‌شود و نوع كيفيت و برند آن، قيمت آن تعيين مي‌گردد.

از جمله ويژگي‌هاي ردياب ماشين شركت جي پي اس خودرو مي‌توان به، ارائه آدرس پستي، قابليت تعريف سرعت مجاز در اتوموبيل، ارائه تاريخچه براي مسيرهاي پيموده شده، قابليت تماس اضطراري، مشخص كردن محدوده مكاني، قابليت شنود، قابليت خاموش كردن اضطراري حتي با ارسال پيامك، اطلاع رساني جهت باز بودن درب خودرو و تعيين سرعت خودرو مي‌باشد. ردياب خودرو داراي انواع ردياب آهنربايي، ردياب دياگ، ردياب فندكي، ردياب كاميونت و ردياب‌هاي كابل شارژ مي‌باشد. كه بعضي از آن‌ها به صورت ردياب مخفي نيز كارآيي دارند. ردياب دياگ ساده‌ترين ردياب ماشين محسوب مي‌گردد و قيمت آن نسبت به ساير ردياب‌ها بسيار ارزان‌تر است. اما داراي كارايي و دقت بالايي است . اين ردياب بر روي سوكت دياگ برق ماشين به آساني نصب مي‌گردد.

براي خريد اين دوربين و ردياب ماشينم يتوانيد به سايت doorbinmarket مراجعه فرماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۷:۰۰ توسط:امير موضوع:

معرفي دوربين شيائومي

دوربين شيائومي 

برند شيائومي برندي تازه در عرصه دوربين مدار بسته است و توانسته دوربين هاي بي نظير با كيفيت بالا در دنيا توليد كند . دوربين هاي شيائومي از قابليت هاي بالايي برخوردارند و اكثر آن ها دوربين بيسيم و تحت شبكه مي باشند . Xiaomi Yi Home Camera يكي از نمونه هاي عالي در برند شيائومي است كه تا به حال طرفداران زيادي داشته و توانسته در دنيا در اين مدت كوتاه اعتبار بسياري كسب كند . اين دوربين توسط تلفن همراه مديريت مي شود و مي توان از راه دور محيط را تحت كنترل گرفت و زير نظر داشت . Xiaomi Yi Home Camera  بيشتر براي مراقبت از كودك ، سالمند و حيوانات خانگي استفاده مي شود . يكي از قابليت هاي دوربين از لحاظ امنيتي اين است كه در صورت قطع شدن خط اينترنتي كه به آن متصل است مي تواند به خطوط ديگري كه براي آن در نظر گرفته ايد متصل شود .

برند دوربين شيائومي ، هر چند كه مدت كوتاهي است وارد بازار رقابت شده و توليد دوربين مدار بسته را آغاز كرده اما با اين وجود توانسته در جهان بهترين سيستم نظارتي را توليد و عرضه كند .

 دوربين مدار بسته وايرلس

دوربين مدار بسته بي سيم، جديد ترين و آخرين تكنولوژي انتقال داده در دوربين مداربسته xiaomi است كه صرفه جويي اقتصادي بسياري را در مواردي همچون سيم كشي برق، تصوير و فضاي ذخيره سازي به ارمغان آورده است. دوربين مداربسته بي سيم با كمك يك فرستنده ي راديويي داده اي ذخيره شده توسط لنز را به صورت صوت و تصوير به يك گيرنده راديويي مخابره مي كند. دوربين هاي مداربسته ي بي سيم اكثرا داراي يك سيستم براي منبع تغذيه و تامين برق دوربين هستند و بي سيم بودن آن ها بيشتر در جهت انتقال داده به گوشي موبايل و ديگر دستگاه تعريف شده است، بعضي از مدل هاي ديگر دوربين وايرلس از باتري جهت تامين انرژي خود استفاده مي كنند. برد ارسال تصاوير اين دوربين ها اگر فضا كاملا باز و يكدست باشد در حدود ۱۵۰ متر است اما در فضا هايي كه پيچيدگي هايي مانند ديواره هاي مختلف ، ستون ها و طبقات متعدد وجود دارد معمولا اين مقدار زير ۵۰ متر مي باشد .نصب دوربين در فضاهاي مختلف مي تواند در ميزان برد ارسال اطلاعات به صورت وايرلس تاثير بگذارد. به عنوان مثال برد وايرلس دوربين در ساختمان هاي بتني با ساختمان آهني با يكديگر متفاوت  است.

شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت مي توانيد درباره خريد اين دوربين كمك بگيريد و اطلاعات بيشتري كسب كنيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۴:۴۸ توسط:امير موضوع:

معرفي برند هايك ويژن

دوربين هايك ويژن

دوربين هايك ويژن از برند هاي معتبر دوربين مدار بسته در دنيا است كه در حال حاضر بهترين رتبه را در جهان دارد و با كيفيت ترين دوربين ها با قيمت مناسب در سراسر دنيا عرضه مي كند و در كشور هاي مختلف نمايندگي هاي زيادي دارد . دوربين هايك ويژن با قابليت ها و تكنولوژي هاي متنوع توانسته در عرصه هاي مختلف و پروژه هاي بزرگ اعتبار خود را به دنيا ثابت كند . اگر بخواهيم از پيشرفت هاي دوربين هايك ويژن در سال هاي اخير صحبت كنيم ، مي توانيم به تكنولوژي exir اشاره كنيم كه هايك ويژن آن راه جايگزين ir كرده تا كاستي ها و مشكلاتي كه دوربين ديد در شب داشت توسط exir حل شود . تكنولوژي پلاك خوان hikvision نيز يكي از كار آمدترين محصولات اين برند است و در بسياري مواقع براي رانندگاني كه تخلف مي كنند يا سارقاني كه از جلوي دوربين تردد كنند كاربرد دارد   ؛ اين دوربين كمك بزرگي به پليس راهنمايي و رانندگي كرده است .

نصب دوربين مدار بسته

مراحل:

۱. كابل كشي: براي جلوگيري از صدمه ديدن دوربين يا دستگاه ها بهتر است اين كار با دقت بيشتري انجام شود البته امروزه دوربين هايي بدون نياز به كابل توليد مي شوند.

۲. تعيين نقطه نصب: مهم ترين نقاط، نقاطي هستند كه سارقين ابتدا از آنجا ورود مي كنند يا به سراغ آن مي روند و نياز است امنيت بالاتري داشته باشد كه در ذيل  به آن نقاط اشاره كرده ايم.

۳. نصب دوربين در محل مورد نظرنصب دوربين بهتر است برعهده متخصص نصب باشد تا در آن اختلالي ايجاد نشود.

۴. اتصال كابل به دستگاه هاهمه دوربين ها از طريق كابل RG ۵۹ به دستگاه ها متصل مي شوند

۵. مشاهده تصوير در مانيتور يا  گوشي تلفن همراهبراي مشاهده تصوير هم مي توان از طريق كابل متصل به مانيتور آن ها را مشاهده كرد و هم مي توان از طريق اينترنت از راه دور تصاوير را مشاهده كرد.

اگر موقعيت شما، حساسيت زيادي دارد بهتر است در نصب از مشاوران و متخصصان نصب دوربين ماركت، كمك بگيريد تا تعداد دقيق، محل نصب و نقاط نيازمند دوربين مدار بسته را براي شما بررسي و شناسايي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۵۸ توسط:امير موضوع:

سيستم هاي امنيتي در دنيا

راهنماي خريد دزدگير اماكن تلفن كننده شهري :

اين نوع از دزدگير نياز به اتصال به خط تلفن منزل يا محل كار شما را دارد . پس اولين گزينه سيم كشي تلفن از پريز تا دستگاه مركزي دزدگير اماكن مي باشد . يك ايراد ديگر اين نوع دزدگير اماكن اين است . كه اگر تلفن منزل يا محل كار شما قطع شود . يا سارقان سيم تلفن را كه به دستگاه مر كزي دزدگير اماكن متصل است . قطع كنند دزدگير امكان تماس و اطلاع رساني به شما را ندارد . در آن زمان فقط آژير خطر به صدا در مي آيد . در تمامي انواع دزدگير اماكن دستگاه مركزي داراي باتري داخلي است . كه باعث مي شود .در زمان قطع برق دزدگير اماكن غير فعال نشود . و به كار خود ادامه دهد . اگر دزدگير اماكن شما از نوع سيمي باشد . برق تمامي چشمي ها و سنسور ها از طريق باتري داخلي دستگاه تامين مي شود . اين نوع از دزدگير مغازه به دليل ارزان قيمت بودن به نسبت ديگر دزدگير اماكن هاي موجود در بازار مورد استقبال بسياري از كاربران مي باشد .در تمامي انواع دزدگير اماكن دستگاه مركزي داراي باتري داخلي است . كه باعث مي شود . در زمان قطع برق دزدگير اماكن غير فعال نشود . و به كار خود ادامه دهد . اگر دزدگير اماكن شما از نوع سيمي باشد . برق تمامي چشمي ها و سنسور ها از طريق باتري داخلي دستگاه تامين مي شود . اين نوع از دزدگير اماكن به دليل ارزان قيمت بودن به نسبت ديگر دزدگير اماكن هاي موجود در بازار مورد استقبال بسياري از كاربران مي باشد .

خريد ردياب بهترين راه مقابله با تمام نگراني هاي شماست 

چه لزومي به استفاد و خريد يك ردياب وجود دارد؟ در زندگي تمام انسان ها دارايي ارزشمندي وجود دارد كه هميشه بابت آن نگراني و دغدغه داريم. اين دارايي مي تواند وسايل مختلفي مثل اتومبيل، موتور سيكلت و حتي دارايي هاي ارزشمندي مانند طلا و جواهرات باشد. مهم تر از همه اين وسايل سلامت جاني افراد اهميت بسيار زيادي دارد. 

  • ·         با خريد ردياب خودرو ديگر دغدغه اي نداريد
  • ·         امكانات ردياب ماشين، كنترل كامل بر امنيت دارايي 
  • ·         ردياب خودرو، جايگزيني مناسب براي دزدگيرهاي هوشمند
  • با يك ردياب خودرو مناسب اتومبيل را از راه دور خاموش كنيد

دوربين مداربسته خودرو در شكل ها و اندازه هاي مختلف

با اينكه شكل و اندازه دوربين خودرو نقش بزرگي در انتخاب آن ايفا ميكنه ولي همه چيز نيست.اگر يك دوربين ماشين خيلي كوچك باشد يعني اينكه تعداد امكانات آن محدود مي باشد.اگر واقعا يك دوربين خودرو كوچك بخواهيد بايد از داشتن يك سري امكانات نظير صفحه نمايش ، GPS و … چسم پوشي كنيد.

پشت آينه اي ( گوه اي)

داراي پايه چسب نواري مخصوص مي باشند كه به بالاترين نقطه شيشه خودرو و معمولا پشت آينه خودرو نصب مي شوند.برخي از مدل ها ممكن است داراي صفحه نمايش نيز باشند.

استوانه اي

دوربين هاي خودروي كوچك معمولا به شكل استوانه اي ساخته مي شوند.اين مدل دوربين هاي خودرو اكثرا صفحه نمايش ندارند و تنظيمات مورد نياز از طريق نرم افزار موبايل آن انجام مي گيرد.اين دوربين هاي ثبت وقايع خودرو از نامحسوس ترين شكل هاي دوربين خودرو حساب مي شوند كه جلب توجه كمتري نسبت به ديگر اشكال دوربين هاي خودرو دارند.

پايه دار (آويزان)

اين نوع از دوربين هاي خودرو داراي پايه معمولا ساكشني مي باشند كه دوربين خودرو بر روي پايه كه به شيشه خودرو چسبانده شده نصب مي شود.اين دوربين ها جاي بيشتري نسبت به مدل هاي قبلي اشغال مي كنند ولي امكان برداشتن و نصب آن در هر زماني به سرعت و آساني مذيت اين مدل ها حساب مي شوند.

آينه اي

به شكل آينه خودرو مي باشند و بر روي آينه اصلي نصب مي شوند.داراي صفحه نمايش مخفي بر روي خود مي باشند و ممكن است يك دوربين اضافه نيز داشته باشند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۰۵ توسط:امير موضوع:

تعمير پرينتر

سرويس و تعمير پرينتر توسط تعميركار متخصص، در زمان هاي متناوب امري ضروري و مهم است. در سرويس پرينتر، پرينتر لزوما داراي مشكل نيست و صرفا جهت بررسي صحت عملكرد و شناسايي اختلالات احتمالي به تعميرگاه برده شده است. پس از بررسي، اگر اختلالي در پرينتر مشاهده شد، تعميركار بايد آن را رفع كرده و به تعمير پرينتر بپردازد.

هنگامي كه مشكلي در چاپ و پرينت عناصر محتوايي يا تصويري در پرينتر مشاهده مي شود، بايد براي تعمير پرينتر به تعميرگاه و مراكز تخصصي تعمير پرينتر مراجعه كنيد. تعمير پرينتر به مهارت هاي خاصي نياز دارد كه متخصصان پرينتر با آن ها آشنايي دارند. متخصصان تعميرات پرينتر با استفاده از دانش زمينه اي خود در حوزه تعمير پرينتر، به عيب يابي پرينتر مي پردازند.

با پديد آمدن مودم واي فاي (بي سيم)براي اتصال به اينترنت، محبوبيت مودم ها در ميان كاربران، روز به روز بيشتر شد. با افزايش استفاده از مودم هاي سيار و وارلس، تعمير مودم واي فاي و قابليت استفاده مجدد از آن، با عملكرد روز اول، يكي از پر درخواست ترين خدمات در ميان خدمات سخت افزاري و شبكه شده است. مودم ها باعث اتصال ما به اينترنت و ارتباط با دنياي پيرامون مي شوند. آگاهي از اخبار روزمره در حوزه هاي مختلف و ارتباط با دوستان و اقوام از راه دور و با استفاده از فضاي مجازي شبكه هاي اجتماعي، بخشي از كارهايي است كه با وجود مودم ها در زندگي قادر به انجام آن شده ايم.

اين كه تعمير مودم واي فاي در كوتاه ترين زمان و با بالاترين كيفيت انجام شود براي كاربران اهميت زيادي دارد. اين اهداف تنها در صورتي امكان پذير است كه تعمير مودم واي فاي توسط متخصصان حاذق و كارشناسان حرفه اي انجام شود. اين متخصصان بايد با عيب درست به تعمير مودم پرداخته و تعمير مودم را در مسير درست پيش ببرند تا نتيجه خوبي از اين تعميرات حاصل شود.

در كنار راه هاي مختلف براي تعمير لپ تاپ، تعمير لپ تاپ در محل از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است. در تعمير لپ تاپ در محل با مراجعه كارشناس يا متخصص تعمير به محل مورد نظر مشتري همراه است و نيازي به حمل لپ تاپ و لوازم جانبي آن تا تعميرگاه نيست. هم چنين در تعمير لپ تاپ، مشتري اطمينان بيشتري از روند تعمير لپ تاپ دارد. بارها شنيده يا ديده ايم كه لپ تاپ يا كامپيوتر پس از بازگشت از تعميرگاه، دچار سرقت اطلاعات يا تعويض قطعات اصل و اورجينال با قطعات فيك شده است، به همين دليل  است كه در خدمات تعمير لپ تاپ در محل طامينا مشتري از مراحل تعمير، با نظارت بر عملكرد تعمير كار بيشتر است.

تعمير لپ تاپ در محل سرعت بيشتري نسبت به ساير روش هاي تعميري دارد و براي كساني كه به صورت مداوم با لپ تاپ خود كار مي كنند، بيشتر پيشنهاد مي شود؛ زيرا در اين روش نيازي به دور ماندن از لپ تاپ و توقف در كار ها نيست. از لحاظ روند تعميري، تعمير لپ تاپ در محل، تفاوت چنداني با روش هاي ديگر تعمير سخت افزار ها ندارد و تعمير كار پس از بررسي و عيب يابي سيستم، به رفع اختلال به وجود آمده مي پردازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۴:۳۲ توسط:امير موضوع:

محصولات خاص

دوربين شيائومي

دوربين شيائومي يكي از محصولات پرفروش و پر طرفدار دوربين ماركت است . بيبي كم شيائومي ، از جمله محصولات شركت شيائومي است كه در دوربين ماركت نيز عرضه مي شود . اين محصول در محيط هاي كوچك قابل استفاده است و نامي كه براي آن گذاشته شده در واقع مراقبت از كودكان را مورد هدف قرار داده است . شما مي توانيد با داشتن اين دوربين شيائومي از اشخاصي كه نياز به مراقبت دارند مثل كودكان يا سالمندان ، از دور محافظت كنيد . اين دوربين بخصوص امكان مكالمه همزمان از دو طرف را نيز دارد .

دوربين خودرو

در بسياري از تصادفات رانندگي، تا آمدن پليس و رسيدگي به موضوع و يافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پيش آمده است؛ براي حل اين مشكل و جلوگيري از نزاع و كشمكش  بين رانندگان، شركت هاي مختلف دوربين خودرو توليد كرده اند. دوربين ماشين يا خودرو در هر قسمتي از ماشين قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقايع بعضي از اين دوربين ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاوير را پخش مي كنند. كاربرد دوربين براي ماشين ، از آنجايي كه داراي لنزهاي مختلفي است، قابليت نصب بر اساس كاربرد هاي مختلف در قسمت هاي مختلف خودرو را دارد. دوربين وقايع خودرو انواعي دارد :

دوربين سيم كارتي خودرو: قابليت اتصال به اينترنت دارد. ارسال در خواست كمك وGPS   از قابليت هاي ديگر آن مي باشد.

دوربين خودرو آينه اي: انواع مختلفي دارد و داراي نمايشگر است.

ردياب خودرو

در مواقع بسياري هنگام سرقت ماشين يا تعقيب خودرو ها اگر ردياب خودرو در ماشين نصب شده باشد به راحتي مي توان آن را جستوجو و پيدا كرد؛ در واقع به نوعي امنيت خودرو تامين مي گردد. ردياب ها علاوه بر خودرو براي اشياء و مكان هاي ديگر هم مورد استفاده قرار مي گيرد. ردياب خودرو توسط جي پي اس مورد پوشش قرار مي گيرد. ردياب هاي خودرو توسط ارتش ايالت متحده آمريكا براي جستوجوي خودروها در جنگ توليد شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۳۳ توسط:امير موضوع: