?>
قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      ترندها      خبر 100      روز 100      اخبار 100      ورزش روز      ترند      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      خرید نهال      برترین ۱۰۰      نوید      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
 امير وب امير وب .

امير وب

بيش فعالي كودكان

 يكي از اختلالات شايعي كه در كودكي و نوجواني به وفور ديده مي شود؛ بيش فعالي كودكان و نوجوانان است. بيش فعالي كودكان به دليل فقدان يا كمبود ترشح آدرنالين در مغز انسان به وجود مي آيد؛ لذا بيش فعالي تنها با نشانه جنب و جوش و تحرك زياد در كودكان تشخيص داده نمي شود و توجيه پزشكي و منطقي دارد. فراموشي زياد، حواس پرت بودن، گم كردن وسايل شخصي، داشتن عجله و نداشتن صبر كافي در رعايت نوبت، صحبت كردن زياد و تحركات بيش از حد از جمله عمومي ترين علائم بيش فعالي كودكان به شمار مي آيد. در صورتي كه علائم ياد شده را در كودك خود مشاهده مي كنيد براي انجام آزمايشات و تشخيص و درمان بيش فعالي كودكان به روانپزشك مراجعه كنيد.

يكي ديگر از اختلالات رايج در كودكان، پرخاشگري در كودكان است. پرخاشگري نيز مانند بيش فعالي از شايع ترين اختلالات رفتاري در كودكان و به ويژه نوجوانان است. پرخاشگري در كودكان، تحت تاثير عوامل ژنتيكي، الگو برداري از اطرافيان، خصوصيات فردي، عوامل محيطي و تاثيرات گروه سني در كودك ايجاد مي شود. پرخاشگري در كودكان مي تواند با انجام چند فرايند ساده نظير تغيير سبك تربيتي كودك، ايجاد يك گفتگوي دوستانه و آرام با كودك، الگوسازي آرام و مفيد براي كودك و انجام رفتار هاي تحسين برانگيز براي كودك كاهش پيدا كند.

ظهور و بروز اختلالاتي نظير بيش فعالي و پرخاشگري در كودكان و نوجوانان، در اكثريت قريب به اتفاق اين گروه هاي سني رخ مي دهد. هنر آن است كه والدين و بزرگسالان اين قشر، با تدبير، حفظ آرامش و مشاوره با يك روانشناس نحوه صحيح برخورد و تربيت آن ها را ياد بگيرند و تمرين كنند و اين اختلالات را در آن ها كنترل كنند.

مقالات كاربردي وولك در زمينه هاي مختلف روانشناسي كودك براي رشد و تربيت فرزند شما قابل مشاهده است. با مراجعه به سايت وولك و ورود به بخش مقالات كاربردي مي توانيد به تمامي اين نكات دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۱:۳۹ توسط:امير موضوع:

قصه هاي كودكانه صوتي

 قصه هاي كودكانه صوتي طي چندين مرحله طراحي و ضبط مي شوند تا به كمك والديني بيايند كه وقتي براي قصه خواندن براي فرزندان خود پيدا نمي كنند. با گذاشتنن قصه هاي كودكانه صوتي متعدد براي بچه ها، آن ها مي توانند به راحتي به داستان كودكانه متناسب خود گوش كنند و والدين و مربيان كودك، با نظارت بر كودك، به كار هاي خود برسند. به اين ترتيب قصه هاي كودكانه صوتي در وقت و زمان والدين و مربيان كودك صرفه جويي مي كند؛ اين قصه ها به خصوص براي والدين شاغل و پر مشغله كه زمان كمتري براي بودن با كودكان خود دارند، سودمندتر است.

راويان قصه هاي كودكانه صوتي با لحني كودكانه و فن بيان قوي ، داستان را براي بچه ها روايت مي كنند؛ و كودكان با گوش دادن به ماجراي داستان و دقت در تلفظ واژگان، علاوه بر اين كه با نحوه اداي صحيح آشنا مي شوند، بسياري از كلمات جديد قصه را نيز ياد مي گيرند.

موسيقي متن موجود در قصه هاي كودكانه صوتي باعث ايجاد آرامش در ذهن كودك مي شود. اگر كودك به شنيدن قصه قبل از خواب علاقه مند باشد، اين آهنگ و موسيقي مي تواند منجر به ايجاد آرامش در خواب كودك شما شود. گذاشتن قصه هاي صوتي هم چنين به كاهش اختلالاتي مانند بدخوابي يا بيخوابي كودكان كمك مي كند.

بيخوابي كودكان مي تواند در اثر عواملي مانند وجود استرس و ترس در كودكان باشد؛ به اين ترتيب گوش دادن به يك قصه كودكانه صوتي منجر به ايجاد آرامش در ذهن و روح كودك شده و اين استرس ها را از او دور مي كند و در نتيجه قصه هاي صوتي در درمان عارضه بيخوابي كودكان تاثير بسيار زيادي دارند.

يكي ديگر از راه هاي درمان بيخوابي كودكان، صحبت كردن با كودك براي كاهش نگراني هاي اوست. مثلا اگر كودك شما از تاريي مي ترسد و در محيط هاي تاريك دچار بيخوابي و سر در گمي مي شود، با او صحبت كنيد و سعي كنيد او را آرام كنيد، و او را در محيط هاي رئشن بخوابانيد و رفته رفته با كاهش استرس هاي كودك در اين زمينه، روشنايي محيط خواب كودك كم و كمتر كنيد تا ترس و بيخوابي كودكان از خواب در محيط هاي تاريك از بين برود.

اين روز ها يكي از مباحث روز جامعه و جهان، ويروس كرونا مي باشد. مبحث كرونا در كودكان نيز در محافل اين روز ها بسيار داغ است و پزشكان همه روزه در پي كشف علائم و راه هاي درماني جديد براي آن هستند. اغلب علائم كرونا در كودكان مشابه بزرگسالان است اما چند علامت نظير خارش هاي پوستي و خواب آلودگي هاي مفرط بيشتر از ساير علائم كرونا در كودكان مشاهده شده است.

توصيه مي شود با توجه به همه گير شدن اين ويروس منحوس و مخاطرات ناشي از آن براي جامعه، در صورت مشاهده كوچكترين علائمي از كرونا در كودكان به پزشك مراجعه كرده و آن را درمان كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۴۵ توسط:امير موضوع:

سرويس يخچال

تلويزيون، يخچال و كولر سه عضو اصلي لوازم هر خانه اي هستند كه خراب شدن آن ها ما را ملزم مي كند تا به سرعت براي تعمير آن ها اقدام كنيم. تلويزيون، دستگاهي كه به طور روزمره اكثر اعضاي خانواده از آن استفاده مي كنند بنابراين استفاده از آن تقريبا به طور مداوم است مخصوصا كه امروز با پيشرفته تر شدن تكنولوژي و در نتيجه پيشرفته تر شدن تلويزيون ها قابليت هاي ديگه اي علاوه بر تماشا برنامه هاي تلويزيوني به آن ها اضافه شده است. تلويزيون هاي امروزي قابليت اتصال به واي فاي را دارند و داراي سيستم عامل و مرورگر هستند. همچنين از آن ها مي توان به عنوان صفحه نمايش كنسول هاي بازي نيز استفاده كرد و بسياري كاربرد هاي ديگر كه هرروزه شركت هاي سازنده تلويزيون ها سعي مي كنند به آن ها اضافه كنند. با توجه به هرچه پيشرفته تر شدن تلويزيون ها، اقدامات مربوط به تعمير تلويزيون نيز نيازمند اطلاعات و تجربه بيشتري نسبت به قبل است.

يخچال نيز يكي ديگر از اعضاي اصلي لوازم خانگي است كه حتي براي چند ساعت نيز نمي تواند خاموش شود و به طور مداوم درحال كار و روشن است. با خرابي حتي چند ساعته يخچال و خاموش شدن آن ما دچار مشكل مي شويم و بايد به سرعت و در اولين فرصت آن را تعمير كنيم. . يخچال ها هرچند وقت يك بار به سرويس يخچال نيز نياز دارند تا از خراب شدن آن ها يا از به وجود آمدن مشكل جدي در عملكرد آن ها جلوگيري شود. ساختار يخچال هاي امروزي بسيار پيچيده است و هرروزه پيچيده تر نيز مي شوند، بنابراين تعميركاري كه براي تعمير يك يخچال اقدام مي كند بايد تخصص كافي در اين زمينه را داشته باشد و در اين كار باتجربه و ماهر باشد. تنوع يخچال ها بسيار بالا است و انواع يخچال ها تفاوت هايي نيز باهم دارند، تعميركار و كارشناس متخصص در زمينه تعميرات يخچال بايد به اين تفاوت ها آشنا باشد و تمامي مدل هاي يخچال و ساختار آن ها را به خوبي بشناسد.

كولر ها به طور فصلي مورد استفاده قرار مي گيرند و بنابراين در فصل استفاده، كولر ها تقريبا به طور مداوم روشن هستند و از آن ها استفاده مي شود. استفاده مداوم از هر وسيله احتمال خراب شدن آن و به وجود آمدن اختلال در عملكرد آن را بالا مي برد بنابراين احتمال خرابي كولر ها در فصل تابستان بسيار زياد است. همچنين بعضي كولر ها داراي قابليت گرمايشي نيز هستند و در فصل زمستان نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. تعمير كولر و همچنين سرويس آن از اهميت بالايي برخوردار هستند و بايد توسط تعميركار ماهر و باتجربه انجام شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۴:۳۰ توسط:امير موضوع:

سرويس كولر

سرويس كولر و سرويس تلويزيون جز اقداماتي است كه حداقل سالي يك بار انجام مي شود چون استفاده از اين دستگاه ها به طور مداوم است و جز لوازم اوليه خانگي هستند. كولر ها معمولا بعد از فصل تابستان و در نمونه هايي از آن ها كه قابليت گرمايشي نيز دارند بعد از فصل زمستان نيز نياز به سرويس كولر دارند چرا كه در فصل هاي مورد نياز كولر، استفاده از آن ها به طور مداوم است و باعث مي شود بخش فن دستگاه آلوده شود يا ورود گرد و غبار به داخل دستگاه آن را نيازمند به انجام سرويس كولر مي كند. اگر سرويس كولر در مواقع مورد نياز انجام نشود در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشكلات جدي تر در روند عملكرد كولر مي شود و نياز به اقدام براي تعمير كولر خواهد بود.

تلويزيون ها نيز با پيشرفت روز افزون تكنولوژي، پيشرفته تر و ساختار آن ها پيچيده تر مي شود. ظرافت به كار رفته در تلويزيون هاي امروزي نيازمند مراقب هاي ويژه و انجام سرويس تلويزيون است تا از خراب شدن آن ها جلوگيري شود. همچنين به دليل بالا رفتن قيمت تلويزيون ها هزينه تعمير آن ها نيز بسيار زياد خواهد بود پس بهتر است در صورت احساس وجود كوچك ترين مشكلي در روند عملكرد دستگاه تلويزيون خود براي سرويس تلويزيون خود اقدام كنيد تا كارشناس متخصص در اين زمينه با انجام تست سلامت، در صورت وجود هرگونه اختلال كوچك آن را تعمير كند.

يخچال نيز جز لوازم اوليه خانگي است كه از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه با خراب شدن حتي چند ساعته آن، مواد غذايي خراب مي شود. بنابراين اگر يخچال فريزر شما ناگهان خاموش مي شود، عمل سرد كردن را به درستي انجام نمي دهد و يا به مشكلات ديگري دچار شده است بايد براي تعمير يخچال فريزر خود به سرعت اقدام كنيد تا از خراب شدن تمامي مواد غذايي خود جلوگيري كنيد. همچنين قيمت يخچال فريزر ها نيز مانند تلويزيون ها بالا رفته است و تعمير آن نيز هزينه زيادي خواهد داشت. هرچه تعمير و رفع مشكل كوچكي از يخچال را به تعويق بياندازيد، مشكلات كوچك دستگاه باعث مشكلات بزرگ تر خواهد شد و در نتيجه شما هزينه بيشتري را براي تعمير يخچال فريزر خود خواهيد پرداخت.

سرويس كولر، سرويس تلويزيون و تعمير يخچال فريزر از جمله خدماتي هستند كه لازمه هر خانه و خانواده اي هستند و بايد به صورت كاملا تخصصي براي كاربران ارائه شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۰۵ توسط:امير موضوع:

تعمير مودم

تعمير مودم، تعمير موبايل و تعمير لپ تاپ از فعاليت هاي با اهميت ويژه در جامعه امروزي هستند چرا كه مودم، موبايل و لپ تاپ سه وسيله الكترونيكي بسيار پركاربرد هست و نقش بسيار مهم و پر رنگي در انجام فعاليت هاي روزانه انسان ها ايفا مي كنند. مودم، وسيله اي كه ارتباط ابزارات ديگر مانند لپ تاپ و موبايل را با دنياي مجازي و اينترنت برقرار مي كند و در صورت خرابي يا به وجود آمدن هر گونه اختلال در عملكرد مودم، ارتباط ما با اينترنت و دنياي مجازي قطع خواهد شد. از آن جايي كه انجام بسياري از فعاليت هاي ما وابسته به اينترنت است با قطعي ارتباط اينترنت انجام بسياري از كار ها دشوار و حتي غير ممكن مي شود. بنابراين تعمير مودم از خدمات بسيار با اهميت است كه بايد به صورت تخصصي ارائه شود.

موبايل نيز به عنوان گوشي همراه يكي از وسيله هاي پركاربرد امروزي است كه به دليل همراه بودن در تمامي طول روز استفاده از آن به صورت مداوم است بنابراين امكان خرابي موبايل نيز بالا است. موبايل وسيله ارتباطي اي است كه در صورت خراب شدن آن سريعا به دنبال راهي براي تعمير موبايل خود مي گرديم. حتي در صورتي كه احساس وجود كوچك ترين مشكلي مانند هنك كردن در موبايل خود مشاهده كرديد براي تعمير موبايل خود اقدام كنيد تا مشكلات بيشتري به آن وارد نشود. خدمات تعمير موبايل بايد به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي در اختيار كاربران قرار بگيرد.

لپ تاپ ها، كامپيوتر هاي قابل حمل. انجام بعضي فعاليت ها به وسيله گوشي همراه هوشمند ممكن است سخت باشد و بعضي كار هاي ديگر به طور كلي با گوشي همراه قابل انجام نيستند بنابراين به كامپيوتر نياز است. لپ تاپ به نوعي كامپيوتر همراه است و شما قادر هستيد هركجا كه به آن نياز داريد به راحتي آن را همراه خود ببريد. استفاده از لپ تاپ نيز تقريبا زياد است و به دليل استفاده زياد احتمال خرابي نيز بالا است. فرآيند تعمير لپ تاپ بايد توسط كارشناس متخصص در اين زمينه انجام شود تا باعث به وجود آمدن خسارت بيشتر به دستگاه نشود. بهترين لپ تاپ با بهترين كيفيت موجود در بازار نيز ممكن است به تعمير نياز پيدا كند و توجه داشته باشيد كه دستگاه خود را به مجموعه اي قابل اعتماد و حرفه اي و مجهز به قطعات سخت افزاري اصل بسپاريد تا در صورت نياز به تعويض قطعات سخت افزاري، قطعه غيراصل جايگزين قطعه آسيب ديده دستگاه شما نشود چرا كه در دراز مدت قطعه غيراصل باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتر در روند عملكرد لپ تاپ مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۸:۰۱ توسط:امير موضوع:

تعميرات موبايل

 

تعميرات موبايل يكي از فرآيند هاي مهم جامعه امروزي است. با بالا رفتن روز افزون قيمت گوشي همراه هوشمند، هزينه تعميرات موبايل نيز بالا مي رود. تعميرات موبايل بايد به صورت كاملا تخصصي و به دست كارشناسان متخصص در زمينه تعمير موبايل انجام شود چرا كه در غير اين صورت و با عيب يابي نادرست توسط تعميركار نابلد، باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در دستگاه موبايل مي شود و شما هزينه بيشتري را براي تعمير موبايل خود متحمل خواهيد شد.

تعميرات مودم و كامپيوتر نيز از اهميت ويژه اي برخوردار هستند چون بسياري از فعاليت هاي روزمره وابسته به اين وسيله هاي الكترونيكي هستند. مودم ارتباط كامپيوتر و گوشي هاي همراه را با دنياي مجازي و اينترنت برقرار مي كند بنابراين درستي عملكرد آن بسيار مهم است. در صورتي خرابي مودم يا كامپيوتر بايد سريعا براي تعمير آن ها اقدام كنيم تا بتوانيم فعاليت هاي خود را به درستي و راحتي انجام دهيم زيرا انجام بسياري از كار ها بدون دخالت مودم و كامپيوتر و گوشي همراه بسيار سخت خواهد بود.ما بسياري از زمان روزانه خود را صرف استفاده از اين وسيله ها مي كنيم بنابراين احتمال خرابي آن ها نيز بسيار بالا مي رود.

تعمير كامپيوتر در محل و سرويس مودم از خدماتي هستند كه شما مي توانيد براي صرفه جويي در زمان خود از آن ها بهره ببريد. از آن جايي كه جا به جايي كامپيوتر براي انتقال آن به مركز تعميرات كاري بسيار دشوار است، تعمير كامپيوتر در محل يكي از خدمات بسيار پركاربرد است. مودم ها نيز ممكن است مشكلات جزئي داشته باشند يا در ارتباط با مودم هاي وابسته به خط تلفن، ممكن است مشكل از خط تلفن شما باشد بنابراين كارشناس متخصص بايد در محل مورد نظر مشتري حضور پيدا كرده و تمامي قسمت هاي مربوط را مورد بررسي قرار دهد و با تست سلامت از بخش هاي مودم، آن را عيب يابي كند. ايرادات عملكرد مودم مي تواند مربوط به تنظيمات نادرست نرم افزاري نيز باشد.

در صورتي كه در فرآيند تعميرات مودم، موبايل يا كامپيوتر كارشناس متخصص در زمينه تعميرات تشخيص دهد كه نياز به تعويض قطعات سخت افزاري براي تعمير آسيب ديدگي است، بايد از نمونه هاي اورجينال براي جايگزيني قطعات آسيب ديده استفاده شود. قطعات غيراصل به طور موقت مشكل فعلي دستگاه را حل كرده و در دراز مدت باعث آسيب ديدگي و خسارت بيشتر به موبايل، كامپيوتر يا مودم مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۱:۵۶ توسط:امير موضوع:

تعمير گوشي

تعمير گوشي، تعمير كامپيوتر و سرويس لپ تاپ از حرفه هاي بسيار تخصصي است. امروز با پيشرفت هرچه بيشتر تكنولوژي موبايل ها، كامپيوتر ها و لپ تاپ ها نيز هوشمند تر مي شوند و شركت هاي سازنده آن ها را با ظرافت بيشتري مي سازند. با ظرافت به كار رفته در ساخت اين دستگاه هاي الكترونيكي تعمير آن ها نيز نياز به تخصص خاص ويژه خود، دقت بالا و تجربه بسيار دارد.

شركت هاي سازنده گوشي هاي هوشمند بسيار زياد است و تنوع بسياري دارند كه با يكديگر تفاوت هاي سخت افزاري و نرم افزاري جزئي زيادي دارند. تعميركار بايد به تمامي اين تفاوت ها آگاه باشد تا بتواند به طور صحيح دستگاه را عيب يابي كند و سپس اقدامات لازم براي رفع آسيب ديدگي را انجام دهد.

كامپيوتر ها نقش بسيار مهمي در زندگي ما ايفا مي كنند زيرا بسياري از فعاليت ها با گوشي هاي هوشمند قابل انجام نيستند يا به سختي مي توان آن ها را با گوشي انجام داد بنابراين به كامپيوتر نياز است. استفاده مداوم از هر دستگاهي آن را دچار مشكل مي كند، كامپيوتر ها نيز وسيله اي هستند كه معمولا زياد مورد استفاده قرار مي گيرند چرا كه هر روزه انسان ها تلاش مي كنند تا فعاليت هاي حضوري بيشتري را به وسيله كامپيوتر ها انجام دهند بنابراين خرابي كامپيوتر مي تواند مشكلات جدي را در فعاليت هاي روزمره و حتي شغل ما ايجاد كند. خدمات تعمير كامپيوتر فعاليتي است كه بايد به صورت تخصصي براي كاربران ارائه شود زيرا اكثر مردم به آن نياز پيدا مي كنند.

لپ تاپ ها حتي بيشتر از كامپيوتر ها اهميت دارند چرا كه لپ تاپ ها در واقع كامپيوتر هايي با قابليت حمل آسان هستند و همين ويژگي استفاده و كاربرد آن ها را حتي از كامپيوتر ها نيز بيشتر مي كند. در صورتي كه احساس وجود كوچك ترين مشكلي در عملكرد لپ تاپ خود احساس كرديد براي تعمير آن اقدام كنيد زيرا ممكن است در ابتدا مشكلات بسيار جزئي باشد و با هزينه كم قابل تعمير باشد اما اگر براي تعمير آن اقدام نشود باعث مشكل جدي تر در دستگاه شود. سرويس لپ تاپ به اين معني است كه حتي اگر دستگاه دچار مشكل نشده است و دچار مشكلات كوچكي مانند گهگاهي هنگ كردن است بايد براي سرويس لپ تاپ خود اقدام كنيد تا از خراب شدن آن يا به وجود آمدت مشكلات نرم افزاري جدي تر جلوگيري شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۲:۴۶ توسط:امير موضوع:

تعميرات فريزر

تلويزيون، كولر، يخچال و فريزر جز لوازم اوليه خانگي هستند كه در صورتي كه در روند كاري آن ها مشكل به وجود بيايد بايد سريعا براي تعمير هر يك از آن ها اقدام كنيم.

براي كاهش هزينه تعمير تلويزيون و تجهيزات وابسته به آن از سرويس تلويزيون غافل نشويد و حداقل به طور ساليانه براي سرويس تلويزيون خود اقدام كنيد تا از خراب شدن تلويزيون جلوگيري كنيد. پنل تلويزيون مهم ترين بخش در قطعات تلويزيون است. در صورتي كه پنل تلويزيون آسيب ببيندف هزينه هنگفتي را براي تعمير تلويزيون متحمل خواهيد شد زيرا تعمير پنل تلويزيون بسيار تخصصي است و نياز به دقت و تجربه زيادي دارد. در صورتي كه جا به جايي تلويزيون و انتقال آن به مركز تعميرات براي شما كاري دشوار است مي توانيد از خدمات مربوط به تعمير تلويزيون در محل استفاده كنيد. در روش تعمير تلويزيون در محل، كارشناس متخصص در زمينه تعمير تلويزيون براي تعمير تلويزيون در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و در حضور او براي تعمير تلويزيون اقدام مي كند.در صورتي كه كارشناس متخصص در زمينه تعميرات تلويزيون تشخيص دهد كه قطعه يا قطعاتي در بخش سخت افزاري دستگاه نياز به تعويض دارد مطمئن شويد كه براي جايگزيني قطعه آسيب ديده از نمونه قطعات سالم و اورجينال براي دستگاه شما استفاده مي شود. استفاده از قطعات غير اصل در ساختار سخت افزاري هر دستگاهي در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري مي شود.

فرايند تعميرات فريزر از جمله كار هايي است كه بايد در كم ترين زمان ممكن و به سرعت انجام شود چرا كه محتويات و مواد غذايي داخل محفظه فريزر با كار نكردن بيش از چند ساعت فريزر، خراب مي شوند بنابراين بهتر است مركز تعميرات مطمئني را بشناسيد كه در مواقع لازم و ضروري به سرعت با آن ها تماس بگيريد.

تعمير كولر گازي و آبي نيز از سرويس هاي مورد نياز است چرا كه كولر ها در فصل هاي گرم مورد استفاده مداوم قرار مي گيرن و ساعات زيادي از شبانه روز روشن هستند و موتور آن ها در حال است. كار كردن مداوم موتور هر دستگاهي احتمال خراب شدن دستگاه را بالا مي برد زير موتور بخش اصلي هر دستگاهي است و با آسيب ديدن موتور ممكن است عملكرد بخش هاي زيادي از آن دستگاه دچار مشكل شود. در كولر هايي كه قابليت گرمايشي نيز دارند در فصول سرد نيز به طور مداوم در حال استفاده هستند بنابراين اين كولر ها نسبت به كولر هايي كه فقط قابليت سرمايشي دارند به سرويس كولر و تعمير كولر بيشتر نياز پيدا مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۲:۵۸ توسط:امير موضوع:

تعمير كولر در منزل

تعميرات تلويزيون

تلويزيون هاي امروزي ساختار بسيار پيچيده تري نسبت به تلويزيون هاي قديمي دارند و همچنين مجهز به سيستم عامل هستند بنابراين علاوه بر مشكلات سخت افزاري ممكن است براي آن ها مشكلات نرم افزاري نيز پيش بيايد. تعميركار هايي كه براي تعمير تلويزيون اقدام مي كنند بايد درباره تلويزيون هاي امروزي اطلاعات كافي داشته باشند و از جزئيات نرم افزاري و سخت افزاري آن ها آگاه باشند تا بتوانند دستگاه را به طور صحيح عيب يابي كنند. پنل مهم ترين بخش در ساختار تلويزيون ها است، در صورتي كه پنل تلويزيون آسيب ببيند هزينه بسيار زيادي را بايد صرف تعميرات تلويزيون خود كنيد.

تعمير كولر

كولر دستگاهي است كه به دليل استفاده مداوم در فصل هاي سرد و گرم (براي نمونه هايي كه قابليت گرمايشي نيز دارند) احتمال خرابي آن بسيار بالا است و بايد به طور ساليانه سرويس كولر انجام شود. از آن جايي كه شاهد بالا رفتن و افزايش نرخ قيمت تمامي لوازم خانگي هستيم. تعميرات لوازم خانگي نيز بايد به صورت كاملا تخصصي ارائه شود چرا كه در صورت تعمير اشتباه و عيب يابي نادرست توسط تعميركار، خسارت بيشتري به دستگاه وارد مي شود. البته جا به جايي كولر به مركز تعميرات مي تواند كار دشواري باشد بنابراين مي توان از خدمات مربوط به تعميسرات كولر در منزل استفاده كرد. تعمير كولر در منزل به اين صورت است كه كارشناس متخصص در زمينه تعميرات كولر در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و در حضور خود مشتري به سرويس كولر يا تعمير كولر مي پردازد.

تعمير يخچال

تعمير يخچال يكي ديگر از مشاغل و حرفه هاي مهم است چرا كه يخچال نقش مهم و اصلي را در حفظ مواد غذايي خانه دارد. همان طور كه اشاره كرديم با توجه به بالا رفتن نرخ و قيمت يخچال و فريزر ها و تمامي لوازم خانگي، هزينه تعمير يخچال نيز بالا رفته است اما با بررسي ساليانه يخچال توسط كارشناس مي توان از خراب شدن آن جلوگيري كرد . يكي ديگر از راه هاي جلوگيري از خراب شدن يخچال و فريزر ها اين است كه بيش از حد محفظه داخل يخچال را پر نكنيد چرا كه در اين صورت موتور يخچال انرژي بيشتري صرف مي كند تا تمام مواد غذايي داخل محفظه يخچال را به دما تنظيم شده توسط شما برساند كه اين امر باعث فشار بيش از حد و مداوم به موتور دستگاه ميشود، فشار بيش از حد به موتور يخچال احتمال خرابي آن را بالا مي برد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۰:۴۳ توسط:امير موضوع:

خواب در كودكان

 خواندن داستان كودكانه از گذشته تا امروز براي بچه هاي دوره هاي مختلف مرسوم بوده است. داستان هاي كودكانه با موضوعات و مضامين متعددي كه متناسب با گروه سني اطفال هستند،  نگارش شده اند و والدين با خريد اين كتاب هاي داستان كودكانه و خواندن آن براي بچه ها، مي توانند كودكان خود را به شنيدن قصه و فرهنگ كتابخواني علاقه مند كنند.

بچه ها هميشه به شنيدن داستان كودكانه قبل از خواب علاقه مند بوده اند و خواندن داستان كودكانه براي آن ها قبل از خواب، باعث ايجاد آرامش در خواب كودكان مي شود. خواب در كودكان در حوزه روانشناسي، يكي از مسائل مهم مرتبط با رشد كودك مي باشد و داشتن خواب كافي براي آن ها در رشد جسمي و سلامت روحي و رواني كودكان موثر است.

ساعت خواب در كودكان در ابتداي تولد آن ها بالاي 15 ساعت در طول شبانه روز بوده و اين بازه به مرور زمان و با رشد كودك كاهش مي يابد. از 6 ماهگي به بالا كودك ميل بيشتري به بيداري پيدا مي كند و دوست دارد ساعات بيشتري در طول شبانه روز بيدار باشد و به بازي و سرگرمي بپردازد. در اين دوران والدين براي پر كردن ساعت هاي خواب كودك، ممكن است به زور كودك بخوابانند كه اصلا توصيه نمي شود. بهتر است اجازه بدهيد زماني كه كودك كاملا خسته شده آن را بخوابانيد تا او خواب آرام تر و دلپذيرتري را تجربه كند.

يكي از عوامل موثر در بيخوابي يا بدخوابي كودكان، شب ادراري كودك مي باشد. شب ادراري كودك، عارضه اي است كه كودك و والدين او را تحت فشار گذاشته و براي آن ها دردسر هاي زيادي به وجود مي آورد. با انجام تحقيقات متعدد در روانشناسي، ريشه هاي متعددي براي شب ادراري كودك شناسايي شده اند. عوامل ژنتيكي، رژيم هاي غذايي نامناسب، استرس و اضطراب كودكان و خواب عميق در كودكان از جمله دلايل موثر بر بروز شب ادراري كودك به شمار مي آيند.

شب ادراري كودك در بچه هاي 1تا 3 سال طبيعي تر است، اما با بالا رفتن سن كودك و ادامه دار شدن اين اختلال در كودكان، والدين بايد براي تشخيص علت و درمان شب ادراري كودك خود به روانشناس كودك مراجعه كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۱۸ توسط:امير موضوع: