?>
قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      خرید نهال      نوید      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 امير وب امير وب .

امير وب

دزدگير اماكن

دوربين مدار بسته ، دزدگير و ردياب سيستم هايي ضروري براي مراقبت و حفظ امنيت خود هستند . مسكن و خودرو دو سرمايه مهم در زندگي هستند آن هم در اين گراني كه به سختي ميتوان خودرو يا خانه تهيه كرد و خريد . از آن جايي كه جزو سرمايه هاي زندگي هستند و قيمت ارزاني هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همين دليل ما قصد داريم سيستم هاي امنيتي را به شما معرفي كنيم . يكي از اين سيتم هاي امنيتي دزدگير اماكن است كه در صورت بروز مشكل يا اختلال در مكان هايي كه در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پيامك و اطلاع مي دهد يا آژير ان به صدا در مي آيد . 

ردياب خودرو هم براي مراقبت از خودرو استفاده مي شود . گاهي ردياب ها داراي دوربين هستند كه در اين صورت امنيت بالاتري خواهند داشت گاهي هم فقط رديابي مي كنند و براي اين كار نياز به اينترنت دارند به همين دليل اكثر ردياب ها داراي سيم كارت هستند تا بتوانند به شبكه اينترنتي متصل شوند . ردياب ها مي تواننددر جلو گيري از سرقت يا در هنگام سرقت به شما كمك بسياري كنند . 

لامپ دوربين دار نيز وسيله اي ديگر است كه به نوعي دوربين مخفي نيز محسوب مي شود زيرا دوربين در وسط لامپ قرار مي گيرد و بسياري از افراد متوجه دوربين آن نمي شوند . شما مي توانيد از آن در خانه يا در مغازه خود استفاده كنيد لازم به ذكر است كه دوربين لامپي ديد كلي روي مكان دارد و نمي تواند به صورت جزئي نظارت كند . براي اطلاع بيشتردر اين رابطه و براي خريد هر يك از اين سيستم ها مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد و اطلاعهات بيشتري دريافت كنيد . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۷:۴۷ توسط:امير موضوع:

دوربين هايي كه نصب راحتي دارند

دوربين لامپي

نصب دوربين لامپي بسيار آسان است و  نياز به دانش فني نداشته و بدون سيم كشي برق راه اندازي مي شود . برق اين دوربين ها از طريق سرپيچ لامپ تامين مي شود و نياز به دستگاه جداگانه براي ضبط تصاوير وجود ندارد . نصب همه مدل هاي دوربين هاي مدار بسته لامپي يكسان مي باشد .

ابتدا لازم است كه كارت حافظه را درون دوربين قرار داده و برق دوربين را روشن كنيد. نرم افزار اندرويد يا اپل دوربين را دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد و با استفاده از مودم به دوربين متصل شويد و مراحل نصب را در اپليكيشن اندرويد يا اي او اس تكميل كنيد . با اين كار  در هر جايي از جهان كه هستيد با استفاده از اينترنت تصاوير محل مورد نظر را دريافت كنيد .

دوربين شيائومي

لازم است كه دكمه reset بر روي دوربين شيائومي را فشار دهيد. پس از آن صدايي را از اسپيكر خواهيد شنيد كه به شما مي گويد چكار بايد انجام دهيد. بر روي اپليكيشن دوربين را جهت اضافه كردن انتخاب كنيد. Mi Home Security camera 360 را از ليست انتخاب و دستورالعمل ها را دنبال كنيد.

فرآيند تنظيمات با يك روش منحصر به فرد كار مي كنند و لازم است كه جزئياتي مانند شماره اكانت MI، نام كاربري، كلمه عبور، نام شبكه wifi وپسورد آن را از طريق كد QR كه بر روي اپليكيشن در طول فرآيند نصب توليد مي شود ارسال كنيد. اين كد QR لازم است كه به دوربين نشان داده شود تا دوربين به صورت خودكار خودش را با شبكه و اكانت تنظيم كند. پس از انجام مراحل فوق اپليكيشن با دوربين هماهنگ مي شود و اين امكان را مي دهد كه تنظيمات ساير ويژگي هاي دوربين و به روز رساني Firmware را انجام دهيد.

براي خريد دوربين مدار بسته و اطلاع از قيمت دوربين ها مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۱۷ توسط:امير موضوع:

دوربين شيائومي

دوربين شيائومي از جمله دوربين هايي است كه كار با آن آسان است و نصب راحتي دارد . دوربين شيائومي با كاربردي كه براي مراقبت از كودكان در خانه دارد جزو محبوب ترين برندهاست و والدين مي تواند به راحتي و از راه دور فرزند خود را زير نظر داشته باشند و ديگر نگران او نباشند . همچنين باي مراقبت از سالمندان نيز مي توان از اين دوربين مدار بسته با قابليت هاي بالا استفاده كرد . يكي ار مهم ترين مزيت هاييي كه دوربين شيائومي دارد اتصال به واي فاي است و با اتصال به آن مي توانيد از راه دور هم به صورت تصويري و هم به صورت صوتي ارتباط بر قرار كنيد . 

دوربين داهوا برند ديگري است كه علاوه بر نظارت كاربرد هاي مهم ديگرينيز دارد و در عرصهامنيت بسيار نام آور است . شما با اين برند مي توانيد از هوش مصنوعي آن استفاده كنيد . هوش مصنوعي دوربين داهوا به تازگي به قابليت هاي |آن اضافه شده و كاربرد ها و قابليت هاي فرواني به آن اضافه كرده است . هوش مصنوعي دقت اين دوربين مدار بسته را بالا برده و در ترافيك ، كنترل افراد ، تشخبيص چهره و از اين قبليت ويژگي ها كمك بسياري به امنيت در خيابان ها ، مترو ، مراقبت از خانه ، مغازه ، مدارس ، مهد كودك ها و .... كرده است . 

براي داشتن اطلاعات بيشتر در رابطه با دوربين مدار بسته داهوا و شيائومي مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد و با مطالعه مقالات بهترين انتخاب و خريد را داشته باشيد . علاوه بر اين دوربين ماركت براي راهنمايي شما عزيزان راه هاي برقراري ارتباط با مشاورين فني را در سايت گذاشته تا شما يتوانيد بهترين و مناسب ترين خريد را داشته باشيد يا حل مشكلات خود را با آن ها در ميان بگذاريد . 


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۲۴ توسط:امير موضوع:

تعمير لپ تاپ

امروزه با بالا رفتن روز افزون قيمت و هزينه لوازم الكترونيكي به خصوص كامپيوتر ها، لپ تاپ ها، گوشي هاي همراه و حتي لوازم خانگي مانند كولر ها، يخچال ها، تلويزيون ها و... تمامي افرادي كه از هر كدام از اين لوازم استفاده مي كنند تلاش مي كنند تا با استفاده درست از خراب شدن و نياز به تعمير لوازم خود جلوگيري كنند. اما هر لپ تاپ، كامپيوتر، موبايل و به طور هر وسيله اي طول عمر مفيدي دارد و پس از سپري شدن اين طول عمر مفيد به احتمال زياد دچار مشكلات و ايرادات كوچك و بزرگ سخت افزاري يا نرم افزاري مي شوند. بنابراين در هر صورت بهتر است از قبل يك مركز تعميرات لوازم الكترونيكي مطمئن و حرفه اي را بشناسيد تا در زمان نياز بتوانيد در اسرع وقت به آن مراجعه كنيد و دستگاه خود را تعمير كنيد.

تعمير لپ تاپ از جمله اقدامات بسيار حرفه اي و حساس است بنابراين در نظر داشته باشيد كه تعميركاري كه براي رفع مشكلات سخت افزاري يا اختلالات نرم افزاري به آن مراجعه مي كنيد مهارت و توانايي كافي را براي تعمير لپ تاپ شما داشته باشد تا با رخ دادن اشتباه در حين انجام اقداماتا مربوط به تعميرات لپ تاپ باعث آسيب و خسارت بيشتر به لپ تاپ شما نشود.

digibaan.ir يك مركز تعميرات حرفه اي و مجهز به تجهيزات كامل مورد نياز براي تعميرات است كه با دسترسي به تعميركاران و كارشناسان متخصص و ماهر قادر است تا هر گونه مشكل و اختلال دستگاه شما را حل كند. ديجي بان لوازم خانگي را نيز تعمير مي كند.

با توجه به اينكه به فصل گرما يعني تابستان نزديك مي شويم به احتمال زياد به فكر سلامت عملكرد كولر هاي خود نيز افتاده ايد. در صورتي كه كولر شما دچار مشكل شود يكي از سخت ترين مراحل اقدام براي تعمير آن  بي شك حمل و انتقال آن به مركز تعميرات است. يكي از روش هاي تعمير كولر، تعمير كولر در محل است كه در صورت استفاده از اين روش در هزينه و هزينهشما نيز بسيار صرفه جويي مي شود. به عنوان مثال اگر كولر گازي شما دچار مشكل شود و شما از روش تعمير كولر در مجل مورد نظر مشتري استفاده كنيد هزينه سرويس كولر گازي شما بسيار كمتر خواهد بود. بهتر است حتي اگر كولر شما مشكلي ندارد براي سرويس آن اقدام كنيد تا از به وجود آمدن هر گونه اختلال در روند كاري كولر خود جلوگيري كنيد. همچنين هزينه سرويس كولر بسيار كمتر از هزينه تعمير كولر مي باشد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۵۷ توسط:امير موضوع:

سيستم هايي كه نياز به يو پي اس دارند

دزدگير يكي از مهم ترين سيستم هاي امنيتي است كه در حفظ امنيت كمك بسياري ميكند . دزدگير ها انواع مختلفي دارند دزدگير منزل ، دزدگير مغازه و مكانهاي ديگر كه هر كدام شرايط خاص خود را دارند . بسياري از افراد براي تامين برق اين سيستم ها از برق اضطراري استفاده مي كنند اما بسياري هنوز در جريان اهميت اين دستگاه نيستند .  دزدگير وسيله اي است كه در هر شرايطي بايد كار كند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقي ناگهاني است . پس براي تداوم كار دزدگير نياز است كه برق اضطراري د رخانه داشته باشيد . 

دوربين مدار بسته لامپي 

اين محصول جز پرفروش و پرطرفدارترين محصولات دوربين مدار بسته در سال اخير بوده است . بسياي از افراد به دليل راحتي نصب به خريد دوربين لامپي مي پردازند و قيمت دوربين مدار بسته لامپي نيز عامل تاثيرگذاري در خريد دوربين مداربسته لامپي مي باشد .  ويژگي هاي كليدي اين دوربين مدار بسته كه باعث جذب طرافداران زيادي شده است را در زير توضيح ميدهيم .

دوربين مدار بسته لامپي هم  مانند ديگر سيستم ها با برق كار مي كند به همين دليل وجود برق اضطراري براي اين دوربين هم ضروري است . با قطع شدن برق خانه يا مغازه مي توانيد از يو پي اس استفاده كنيد و بدون قطعي برق امنيت خود را افزايش دهيد و به طور مداوم مكان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهيد .

شما مي توانيد با مراجعه به دوربين ماركت تمامي اطلاعات درمورد دوربين مدار بسته ، دزدگير و يو پي اس را بدست آوريد . همچنين به صورت رايگان با مشاورين فني دوربين ماركت در تماس باشد يا در صورت خرابي و مشكل در سيستم خود با آن ها تماس بگيريد . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۵۵ توسط:امير موضوع:

داهوا

هوش مصنوعي يكي از تكنولوژي هاي جديد در صنعت نظارت تصويري و توليدات دوربين مدار بسته است . ظهور هوش مصنوعي باعث ايجاد انقلابي در صنايع مختلف شده است. صنعت نظارت تصوير و امنيت نيز از اين قضيه مستثني نيست. برنامه‌هاي مبتني بر AI (مخفف artificial intelligence به معناي هوش مصنوعي) در دنياي امنيت سروصداي زيادي كرده‌اند. طي سال‌هاي اخير علاوه بر كمپاني‌هاي بزرگ و مطرح مثل داهوا و هايك ويژن ، شركت‌هاي كوچك‌تر نيز محصولات مدرن و منحصربفردي توليد و عرضه كرده‌اند.

  • حفاظت به‌موقع و فعال بصورت بلادرنگ

سيستم‌هاي نظارت تصوير تا به حال فقط قادر به تشخيص اتفاقات بودند و تنها زماني مفيد واقع مي‌شدند كه حركت مشكوكي توسط تيم امنيت تشخيص داده شود يا اتفاقي رخ دهد.  با رسيدن سيستم‌هاي نظارت تصويري داراي هوش مصنوعي، انقلابي بزرگي در اين زمينه رخ خواهد داد و سيستم‌هاي امنيتي دوربين مداربسته علاوه بر تشخيص اتفاقات و تهديدات، قادر به پيش‌بيني يك اتفاق، قبل از وقوع آن نيز خواهند بود.

  • موثرتر و كارآمدتر از انسان‌ها

از ديگر مزاياي سيستم هاي دوربين مداربسته مبتني بر هوش مصنوعي اين است كه مي‌توانند خطاهاي انساني را جبران كنند. به اين معني كه هيچ اتفاق يا تهديدي ناديده نمي‌ماند و هيچ اطلاعات يا جزئياتي از دست نمي‌رود.

  • تشخيص چهره

 در واقع سيستم‌هاي هوش مصنوعي پتانسيل‌هاي بسيار بالاتري در زمينه تشخيص چهره افراد (facial detection) در امكان شلوغ و فضاهاي بزرگ دارند. جداي از امنيت، كسب‌وكارهاي بزرگ نيز مي‌توانند با بهره‌گيري از سيستم تشخيص چهره هوشمند، مشتريان ارزشمند را شناسايي كرده و خدمات مخصوصي به آنها ارائه دهند

  • بهبود كيفيت تصوير

الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي، بصورت خودكار با تنظيم منابع نور موجود در تصوير و پخش يكنواخت نور در محيط، حتي زماني كه منبع نور شديدي مانند خورشيد يا لامپ يا پنجره در محيط وجود داشته باشد، تصويري با نور يكنواخت ارائه مي‌دهد. 

  • مديريت اطلاعات

يك سيستم نظارت تصويري متشكل از دوربين‌هاي مداربسته، سنسورها، آلارم‌ها و غيره در انواع و مدل‌هاي مختلف مي‌باشد. اين تجهيزات براي پوشش كامل محيط و جلوگيري از بروز هرگونه خطايي نصب و راه‌اندازي مي‌شوند. اين موضوع به اين معني است كه سيستم امنيتي با حجم زيادي از اطلاعات و داده سروكار دارد. همانطور كه پيداست برنامه‌اي پيشرفته براي مديريت ترافيك داده‌هاي موجود در سيستم مورد نياز است.

براي داشتن اطلاعات بيشتر در رابطه با دوربين مدار بسته و تكنولوژي هاي جديد به قسمت مقالات دوربين ماركت مراجعه فرماييد . 


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۶:۰۳ توسط:امير موضوع:

تعمير كولر گازي

با نزديك شدن به فصل گرما يعني تابستان همگي به فكر سلامت عملكرد كولر هاي خود هستيم. در روند ساخت كولر هاي مدرن امروزي از ظرافت و روش هاي جديدي استفاده شده است. بنابراين تعمير كولر ها نيازمند توانايي، تجربه و مهارت بسيار زيادي نياز دارد. تعميركاري كه براي تعمير كولر اقدام مي كند بايد به طور تخصصي به تعمير كولر گازي يا تعمير كولر آبي مسلط باشد، به اين منظور كه ممكن است يك تعميركار در تعمير كولر هاي آبي توانايي و تخصص كافي را داشته باشد اما نتواند تعمير كولر گازي را به درستي انجام دهد. بنابراين به خاطر داشته باشيد كه در صورتي كه كولر شما دچار مشكل و خرابي شد تعميركار مناسب  و متخصص در زمينه تعمير كولر خود را انتخاب كنيد تا احتمال اشتباه در انجام اقدامات لازم براي تعميرات كولر را به حداقل برسانيد. زيرا هرروزه بر قيمت كولر ها افزوده مي شود و در صورتي كه كولر شما به دليل اشتباه تعميركار مورد نظر به طور كامل خراب شود هزينه و خسارت بسيار زيادي روي دست شما خواهد گذاشت.

البته قيمت تمامي لوازم الكترونيكي نيز هر روزه رو به افزايش است به عنوان مثال قيمت لپ تاپ ها و كامپيوتر ها نيز رو به روز درحال افزايش است. خصوصيات مربوط به تعميركاران متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ نيز بسيار مهم هستند. تعميركاري كه براي تعمير مشكلات و ايرادات لپ تاپ شما اقدام مي كند بايد توانايي و اطلاعات كافي را در اين زمينه داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه تعميركاري كه لپ تاپ خود را براي تعمير به او مي سپاريد به تفاوت هاي محصولات شركت هاي سازنده متفاوت مسلط باشد. به اين منظور كه اگر لپ تاپ شما از برند ايسر است، يك مركز تعميرات حرفه اي بايد يك تعميركار متخصص در زمينه تعمير لپ تاپ ايسر را براي تعمير لپ تاپ شما انتخاب كند. به طور كلي بايد حداكثر دقت در روند تعميرات دستگاه حساسي مانند لپ تاپ به كار گرفته شود زيرا اشتباه در روند تعميرات چنين دستگاه هايي خسارت هاي بسيار زيادي به كل دستگاه خواهد زد.

ديجي بان يك مركز تعميرات حرفه اي است كه با دسترسي به مجرب ترين و ماهر ترين تعميركاران و كارشناسان متخصص در زمينه تعميرات لوازم الكترونيكي و لوازم خانگي قادر است هر گونه مشكل و ايراد در روند عملكرد دستگاه هاي شما حتي كولر هايتان را در زمان كوتاه و حداقل هزينه رفع كند و اطمينان داشته باشيد كه دستگاه شما را سالم به شما تحويل مي دهد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۴:۰۰ توسط:امير موضوع:

تعمير لپ تاپ اچ پي

 

هرروزه به تعداد شركت هاي سازنده لپ تاپ يا كامپيوتر افزوده مي شود و هر يك از اين شركت هاي سازنده در تلاش اند تا روز به روز دستگاه هاي باكيفيت تر و با امكانات بيشتري توليد و به بازار عرضه كنند. لپ تاپ هاي اچ پي (hp)، لپ تاپ هاي ايسوس (Asus)، لپ تاپ هاي دل (Dell)، لپ تاپ هاي لنوو (Lenovo) و لپ تاپ هاي ايسر (Acer) از جمله شركت هاي سازنده و برند هاي معتبر هستند كه در ايران از محبوبيت زيادي برخودار هستند و بسياري از افراد از لپ تاپ هاي اين برند ها استفاده مي كنند. 

همچنين در نظر داشته باشيد كه تعميركاري كه براي رفع مشكلات لپ تاپ خود به او مراجعه مي كنيد از تخصص و مهارت كافي برخودار باشد و قادر باشد تعميرات لپ تاپ هاي برند هاي متفاوت را انجام دهد. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند اچ پي است تعميركار مورد نظر بايد به طور تخصصي به تعمير لپ تاپ اچ پي مسلط باشد. يكي از دلايلي كه بهتر است تعميركار مورد نظر تخصص كافي براي تعميرلپ تاپ هر كدام از شركت هاي سازنده را داشته باشد اين است كه طبيعتا لپ تاپ هاي شركت هاي سازنده متفاوت با يكديگر تفاوت هاي سخت افزاري و نرم افزاري نيز دارند بنابراين تعميركار متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بايد به تفاوت هاي لپ تاپ هاي برند هاي متفاوت مسلط باشد تا احتمال اشتباه در روند تعميرات لپ تاپ به حداقل برسد زيرا همان طور كه احتمالا مي دانيد در صورتي كه اشتباهي در حين تعميرات لپ تاپ يا كامپيوتر رخ دهد به احتمال خيلي زياد باعث خسارت بيشتر به دستگاه شما مي شود و در نتيجه شما هزينه بيشتري را براي تعميرات لپ تاپ يا كامپيوتر خود صرف خواهيد كرد.

در صورتي كه كامپيوتر شما دچار مشكل شده است و قصد تعمير آن را داريد اما نمي توانيد آن را تا مركز تعميرات كامپيوتر حمل كنيد مي توانيد از روش تعمير كامپيوتر در محل استفاده كنيد، در اين روش پس از ثبت فرم توسط مشتري كارشناس يا تعميركار متخصص در زمينه تعميرات در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و به تعمير دستگاه مشتري با حضور خود مشتري مي پردازد. در روش تعمير لپ تاپ يا كامپيوتر در محل در هزينه و زمان شما بسيار صرفه جويي شده و ديگر نياز نيست دردسر هاي حمل و نقل كامپيوتر را براي تعمير آن تحمل كنيد. ديجي بان يك مركز تعميرات مطمئن است كه مي توانيد براي تعمير لپ تاپ يا كامپيوتر خود به آن مراجعه كنيد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۷:۵۸ توسط:امير موضوع:

دوربين مدار بسته

دوربين مداربسته

بسياري از افراد براي حفظ امنيت خانه خود به دنبال بهترين و ارزان ترين راه حل هستند . يكي از سيستم هايي كه مي توان به وسيله آن از خانه خود مراقبت كرد دوربين مدار بسته است . براي آشنايي بيشتر با دوربين مدار بسته ابتدا بايد شرايط را مشخص كنيد كه در چه محيط با چه شرايطي مي خواهيد دوربين را نصب كنيد سپس به دنبال برند محصول مورد نظر خود باشيد . دوربين هايك ويژن يكي از برند هاي معتبر دوربين مدار بسته است و با قيمت مناسب وهمچنين كيفيت بالاي محصولات توانسته در بازار جهاني رتبه بسيار خوبي كسب كند . شما براي دوربين مدار بسته نيازبه لوازم جانبي مانند كابل ، دستگاه ضبط ، در مواقعي سيم كارت يا كارت حافظه و يو پي اس نياز دارد .

برق اضطراري يو پي اس

يكي از لوازمي كه در حفظ امنيت بسيار كاربردي است ، برق اضطراري ups است . يو پي اس بيشتر براي تامين برق لازم جايگزين برق شهري است آن هم در مواقع قطعي برق . 

ويژگي هاي UPS براي دوربين مدار بسته

  • دستگاه برق اضطراري يو پي اس 300 وات برق دارد

  • بايد بتوان به صورت طولاني مدت از آن استفاده كرد.

  • اندازه نسبتا كوچكي دارد .

  • قدرت پشتيباني از تمامي دستگاه هاي امنيتي را دارد.

  • نصب راحتي دارد

به طور كلي شما براي خريد هر سيستم امنيتي نياز به برق اضطراري دارد البته با نخريدن يو پي اس هم مي شود كار راه انداخت اما با خريد دوربين دار بسته و يو پي اس ديگر نگراني براي مشكلات قطع شدن برق نخواهيد داشت . 

عدم خريد آداپتور ، هزينه كم براي دوربين مداربسته و استفاده براي ديگر سيستم هاي امنيتي ديگر مي تواند مزيت UPS براي دوربين مدار بسته باشد .


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۳۲ توسط:امير موضوع:

تعمير لپ تاپ لنوو

 

با توجه به پيشرفت و پيچيده تر شدن روز به روز لوازم الكترونيكي به خصوص كامپيوتر ها و لپ تاپ ها بنابراين حرفه و اقدامات مربوط به اين لوازم الكترونيكي يعني تعمير كامپيوتر و تعمير لپ تاپ نيز نيازمند دقت، مهارت، تواناي و تجربه بيشتري است چرا كه در ساخت لوازم الكترونيكي امروزه به خصوص لپ تاپ ها و كامپيوتر ها حساسيت و ظرافت بسياري زيادي به كار رفته است. اين حساسيت و ظرافت به كار رفته در روند ساخت لپ تاپ ها و كامپيوتر ها باعث شده است كه اقدامات مربوط به تعمير اين دستگاه ها نيز نياز به حداكثر دقت داشته باشيد در غير اين صورت با رخ دادن كوچك ترين اشتباهي توسط تعميركار مورد نظر ممكن است خسارت جبران ناپذيري به لپ تاپ يا كامپيوتر شما وارد شود و بخش هاي مهمي از دستگاه شما آسيب ببيند.

اقدامات مربوط به تعمير لپ تاپ به قدري حساس است كه تعميركار يا كارشناسي كه براي تعميرات لپ تاپ شما اقدام مي كند بهتر است به تعميرات محصولات شركت هاي سازنده متفاوت لپ تاپ ها به طور تخصصي و حرفه اي مسلط باشد. به اين منظور كه به طور مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشكل شده است و برند لپ تاپ شما از شركت سازنده لنوو است، تعميركار يا مركز تعميراتي كه براي رفع مشكلات و ايرادات مربوط به لپ تاپ خود به آن مراجعه مي كنيد بايد به طور تخصصي و حرفه اي به تعمير لپ تاپ لنوو به صورت جداگانه مسلط باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعميرات لپ تاپ به حداقل برسد.

در صورتي كه كامپيوتر شما دچار مشكل شده است و قصد تعمير آن را داريد بي شك يكي از مشكلات حمل كامپيوتر به مركز تعميرات است. يكي از روش هاي تعمير كامپيوتر، تعمير كامپيوتر در محل است كه در اين روش پس ثبت درخواست توسط مشتري كارشناس يا تعميركار مجرب و ماهر در محلي كه مشتري بخواهد حاضر شده و در حضور خود مشتري به تعمير كامپيوتر مي پردازد. روش تعمير كامپيوتر در محل در زمان و هزينه شما بسيار صرفه جويي مي كند.

digibaan.ir يك مركز تعميرات حرفه اي است كه مجهز به كامل ترين تجهيزات مورد نياز براي تعميرات هرچه حرفه اي تر و بي نقص تر كامپيوتر و لپ تاپ ها است كه مي توانيد با اطمينان خاطر دستگاه خود را به اين مجموعه بسپاريد تا در كوتاه ترين زمان ممكن با هزينه بسيار كم هر گونه مشكل كامپيوتر يا لپ تاپ شما را رفع كند.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۲:۱۵ توسط:امير موضوع: