?>
قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      خرید نهال      نوید      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 امير وب امير وب .

امير وب

تعمير گوشي نوكيا

مودم ارتباط ابزارات الكترونيكي را با اينترنت برقرار مي كند. در صورتي كه مودم خراب شود يا در عملكرد آن اختلالي به وجود آيد باعث افت سرعت اينترنت و يا قطع شدن كامل اينترنت شما مي شود. بنابراين در صورتي كه احساس كرديد در عملكرد مودم شما مشكلي به وجود آمده است به سرعت براي تعمير مودم خود اقدام كنيد. قطع و وصلي اينترنت، كند شدن ناگهاني سرعت، قطع شدن كامل اينترنت، در صورت وجود اين دسته از مشكلات ممكن است در عملكرد مودم اختلالي به وجود آمده باشد. البته مودم ها انواع متفاوتي دارند مانند: مودم ADSL، مودم VDSL، مودم وايمكس، مودم LTE و مودم TD-LTE. تعميركاري كه براي تعمير مودم اقدام مي كند بايد تمامي انواع مودم را به خوبي بشناسد و به بخش هاي سخت افزاري ونرم افزاري آن ها مسلط باشد و تفاوت آن ها با يكديگر را بداند تا بتواند به طور صحيح مودم آسيب ديده را عيب يابي كند و سپس براي تعمير آن اقدام كند.

هر كدام از انواع مودم ها خصوصيات خاص خود را دارند كه در مراحل تعمير آن ها بايد در نظر گرفته شود، به همين دليل تعميركاري كه مودم خود را براي تعمير به او مي سپاريد بايد انواع مودم را به خوبي بشناسد. مودم ابزاري است كه امروزه در اكثر فعاليت هاي ما دخيل است بنابراين در صورتي كه در عملكرد آن مشكلي به وجود آمد، تعمير مودم را جدي بگيريد.

به همان اندازه كه مودم ها نقش بسيار مهمي را در زندگي روزمره ايفا مي كنند، گوشي هاي همراه هوشمند نيز نقش بسيار مهمي را در انجام فعاليت هاي روزمره دارند. در حرفه تعميرات گوشي نيز تعميركاران و كارشناسان متخصص در اين زمينه بايد اطلاعات لازم درباره محصولات انواع شركت هاي سازنده گوشي هاي هوشمند همراه را داشته باشند تا در مرحله عيب يابي احتمال اشتباه را كم تر كنند. به عنوان مثال تعميركاري كه در تعميرات گوشي ال جي تخصص دارد و به خوبي از پس آن برمي آيد ممكن است تعمير گوشي نوكيا را به درستي انجام ندهد. بنابراين زماني كه تعمير گوشي همراه هوشمند خود را به فرد يا مجموعه اي مي سپاريد حتما اين نكته را به ياد داشته باشيد كه تعميركار مورد نظر از جزئيات سخت افزاري و نرم افزاري محصولات شركت سازنده گوشي همراه هوشمند شما به طور كامل مطلع باشد و در تعمير اين محصولات مهارت و تجربه كافي را داشته باشد تا به گوشي همراه هوشمند شما خسارت بيشتري وارد نكند و باعث مشكلات بزرگ تر و جدي تر در دستگاه شما نشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۰۵ توسط:امير موضوع:

داستان كودكانه

همواره آثار ادبي جديد و گوناگوني خلق مي شوند كه هر كدام از آن ها ارزش هنري متفاوتي دارند؛ در حوزه ادبيات كودك نيز نويسندگان آثار متعددي را خلق كرده اند. شعر هاي كودكانه، داستان كودكانه، قصه هاي آموزنده در زمينه فرهنگي و زندگي انبياء و نياكان و قصه هاي تصويري از جمله آثار ادبي كودكانه ادبي هستند كه هنرمندان و فعالان حوزه كودك همواره براي خلق و بهبود آن ها مي كوشند. 

نگارش داستان كودكانه متناسب با ذوق و سليقه كودك به گونه اي كه مفاهيم و محتواي آن براي كودك قابل درك و فهم باشد؛ بسيار دشوارتر از نگارش داستان و متون هاي بزرگسالان است. نويسندگان حوزه كودك بايد مضمون مورد نظر خود براي انتقال را به گونه اي كودكانه و با استفاده از عناصر بچگانه در اثر خود بيان كنند، تا هم كودك بتواند به راحتي آن را بفهمد و هم با انگيزه و انرژي داستان را دنبال كند.

پرخاشگري در كودكان بر اثر 3عامل الگو برداري نامناسب در محيط زندگي و مدرسه و استرس و اضطراب در كودكان به وجود مي آيد. براي كنترل پرخاشگري در كودكان،  الگوهاي ناهنجار را از او دور كنيد؛ اين الگو ها مي توانند در خانه يا مدرسه يا در جمع اقوام در اطراف كودك شما باشند، با دور كردن كودك از اين محيط ها يا تعويض محيط كودك به از بين رفتن پرخاشگري در كودك خود كمك كنيد.

استرس و اضطراب دروني در كودكان نيز منجر به بروز رفتارهاي پرخاشگرانه در كودكان مي شود. با كودك خود صحبت كنيد و سعي كنيد دليل اين استرس ها را دريابيد و با هم آن ها را از بين ببريد؛ با كنترل اين نگراني ها، پرخاشگري در كودكان نيز كنترل مي شود. 

پرخاشگري در كودكان معمولا از 3 سالگي خود را نشان مي دهد و در سنين نوجواني به اوج مي رسد؛ مدرسه و دوستاني كه فرزند شما با آن ها در ارتباط است، تاثير بسيار زيادي در كاهش يا تشديد اين پرخاشگري دارند. لذا كنترل محيط كودك و ايجاد رابطه دوستانه با كودك در كنترل خشم و پرخاشگري او موثر است. 

سايت voolak با در برداشتن مقالات متعدد، والدين را با اختلالات رايج كودكان آشنا كرده و راه هاي پيشگيري و درمان اين اختلالات را در اختيار آن ها قرار داده است.



 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۳۸ توسط:امير موضوع:

تعمير گوشي Nokia

نوكيا، سامسونگ، سوني و... از جمله برند هايي با نام آشنا هستند كه در زمينه ساخت گوشي هاي همراه هوشمند فعاليت مي كنند و نمحصولات خوبي نيز توليد و به بازار عرضه مي كنند. به دليل اين كه كاربراني كه از گوشي هاي همراه هوشمند استفاده مي كنند روز به روز در حال افزايش هستند خدمات مربوط به تعميرات گوشي هاي همراه هوشمند و همچنين تعميرات لوازم جانبي آن ها مانند شارژر از جمله خدمات بسيار پر اهميت امروزي است.

فرد يا مجموعه اي كه قصد دارد در حرفه تعميرات ابزارات الكترونيكي مانند تعميرات انواع لپ تاپ، تعميرات انواع گوشي هاي هوشمند فعاليت كند بايد به صورت تخصصي هر برند يا همان شركت سازنده اين ابزارات الكترونيكي را مورد بررسي دقيق قرار دهد چرا كه هر چه تخصصي تر در اين حرفه مهارت كسب شود احتمال عيب يابي نادرست و وارد كردن خسارت بيشتر به دستگاه آسيب ديده پايين تر مي آيد.

تعميركاري كه تعمير گوشي Nokia را بي نقص انجام مي دهد ممكن است از تعمير گوشي برند سامسونگ به خوبي برنيايد و با وارد كردن خسارت بيشتر به گوشي همراه هوشمند شما هزينه تعمير گوشي سامسونگ را بالا تر ببرد. بنابراين انتخاب تعميركار و كارشناس حرفه اي براي تعمير گوشي همراه هوشمند، انتخابي بسيار مهم است.

درباره تعميرات انواع لپ تاپ نيز اين نكته صدق مي كند كه تعميركار مربوطه بايد تمامي شركت هاي سازنده لپ تاپ را بشناسد و به تفاوت محصولات آن ها آگاه باشد. گهگاهي هنگ كردن لپ تاپ مي تواند نشانه از مشكلي عميق تر در حتي بخش سخت افزاري لپ تاپ باشد بنابراين كوچك ترين اختلالي در عملكرد لپ تاپ خود را جدي بگيريد و براي تعمير آن اقدام كنيد. اگر زمان كافي براي مراجعه به مراكز و مجموعه هاي متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ را نداريد مي توانيد از خدمات تعمير ابزارات الكترونيكي استفاده كنيد. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما محصول شركت سازنده دل است مي توانيد از خدمات تعمير لپ تاپ دل در محل استفاده كنيد تا در زمان و وقت شما صرفه جويي شود. در اين روش تعميركار و كارشناس متخصص و حرفه اي در محل مورد نظر شما حاضر شده و در حضور خود شما به عيب يابي و سپس تعمير لپ تاپ شما مي پردازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۲:۲۳ توسط:امير موضوع:

داستان كودكانه

خواندن داستان كودكانه  براي كودكان در شكل گيري شخصيت و رشد روان كودك تاثير زيادي دارد. گوش دادن به داستان كودكانه علاوه بر لذت بخش بودن براي بچه ها و ساختن اوقات فراغتي خوش براي آن ها، در برگيرنده آموزش و يادگيري براي كودكان نيز مي باشد. از طريق روايت داستان كودكانه براي بچه ها، مي توان بسياري از مفاهيم اوليه و طبيعي زندگي را به بچه ها آموزش داد. با داستان گفتن براي كودكان مي توان تصورات ذهني آن ها را به واقعيت نزديك تر كرد و آن ها را در جهت زندگي بيروني و ارتباط با دنياي اطراف سوق داد. داستان كودكانه روند ارتباط گيري كودك را بهبود مي بخشد و اعتماد به نفس شكل گيري ارتباط با ديگران را در كودك ارتقاء مي دهد. لذا روايت داستان كودكانه براي كودكان در اين دوران از اهميت زيادي برخوردار است.

برخي از عوامل تاثير گذار بر هوش كودك  قبل از تولد:

مصرف ويتامين هاي تحت نظر پزشك، صحبت كردن با جنين در دوران بارداري، پرهيز از نوشيدن قهوه و نوشيدني هاي كافئين دار، و مصرف نكردن داروهاي خارج از نظر پزشك، برخي از اقدامات مفيد و تاثير گذار براي پرورش كودكي باهوش دردوران بارداري است.

برخي از عوامل تاثيرگذار در بالا بردن هوش كودك پس از تولد:

تغذيه نوزاد و كودك از شير مادر، تماشاي محدود و كنترل شده تلويزيون، گوش دادن و آموزش و نواختن سازهاي موسيقي، مطالعه و خواندن كتاب براي كودكان  در تقويت انواع هوش در كودكان تاثيرگذار است.

براي درمان بيش فعالي كودك بايد كمبود آدرنالين بدن آن ها جبران شود. بيش فعالي كودك معمولا با علائمي مانند جنب و جوش زياد و تحرك بيش از حد نرمال در كودكان ديده مي شود؛ اين عارضه در اثر كمبود ترشح آدرنالين در مغز كودك براي او اتفاق مي افتد و با جبران اين ماده، بيش فعالي كودك قابل كنترل است. بيش فعالي كودك با هدف ديده شدن و توجه به كودك و كار هاي او ظهور مي كند، ايجاد سر و صدا، تحركات عجيب و غير قابل كنترل در جمع و صحبت كردن با صداي بلند از كارهايي است كه در كودكان بيش فعال به وفور ديده مي شود. هم چنين عدم تمركز كافي در كارها و مسئوليت پذيري پايين از ويژگي هاي عمومي كودكان بيش فعال است.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۳۲ توسط:امير موضوع:

تعمير لپ تاپ Asus

چندين دهه است كه كامپيوتر ها وارد زندگي انسان ها شده اند و هرروزه نقش پر رنگي تري در زندگي حتي روزمره ما پيدا مي كنند. زندگي امروزي بدون گوشي هاي همراه، كامپيوتر ها و لپ تاپ تقريبا امري غير ممكن است زيرا بسياري از فعاليت هاي روزمره در زمينه سرگرمي، تحصيلي و حتي شغلي به كمك اين ابزارات الكترونيكي انجام مي شوند.

به دليل نقش پر رنگ كامپيوتر ها در زمينه هاي متفاوت زندگي امروزي، تعميرات كامپيوتر يكي از خدمات بسيار پر اهميت است و بايد به صورت تخصصي به كاربران اين دستگاه ها ارائه شود. تعميرات كامپيوتر نيازمند تجربه و توانايي كافي است، تعميركاري كه در اين زمينه فعاليت مي كند بايد توانايي و تجربه كافي را نيز داشته باشد تا خسارت بيشتري به دستگاه وارد نكند.

شيائومي يكي از برند هاي چيني است كه برخلاف ذهنيت عمومي از محصولات چيني، اين برند گوشي هاي همراه بسيار با كيفيتي توليد و به بازار معرفي مي كند. قيمت محصولات اين شركت سازنده نيز نسبت به ساير شركت هاي سازنده گوشي هاي همراه هوشمند بسيار مناسب تر است. بنابراين خدمات مربوط به تعمير گوشي Xiaomi نيز هزينه كم تري نسبت به تعمير گوشي هاي همراه هوشمند ساير شركت هاي سازنده دارند.

ايسوس يكي از شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي از جمله لپ تاپ است كه لپ تاپ هاي بسيار با كيفيتي براي رفع انواع نياز توليد مي كند. به عنوان مثال يكي از سري هاي لپ تاپ هاي ايسوس مخصوص گيمر ها طراحي شده است، اين لپ تاپ ها از سي پي يو بسيار قوي اي برخوردار هستند تا بتوانند بازي هاي با گرافيك بالا و سينگين را به راحتي پردازش كنند. تعمير لپ تاپ Asus يكي از تخصص ها و مهارت هايي است كه تعميركار متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بايد به آن مسلط باشد.

به طور كلي تعمير لپ تاپ نسبت به كامپيوتر ها به دقت و حساسيت بيشتري نياز دارد چرا كه تمامي قطعات سخت افزاري كه در كيس كامپيوتر ها وجود دارند در لپ تاپ ها نيز هستند اما با اين تفاوت كه همه اين قطعات سخت افزاري در بدنه كوچك تر لپ تاپ با فاصله كم تر و ظرافت بيشتري كنار يكديگر قرار گرفته اند و در صورتي كه مشكل لپ تاپ مربوط به بخش سخت افزاري باشد تعميركار متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بايد مهارت لازم را داشته باشد تا به باقي قطعات سخت افزاري لپ تاپ آسيب نرساند و به آن خسارت بيشتري وارد نكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۰۹ توسط:امير موضوع:

تعميرات لپ تاپ

ابزارات الكترونيكي امروزه نقش بسيار مهمي در زندگي روزمره ما ايفا مي كنند. لپ تاپ ها يكي از ابزارات الكترونيكي هستند كه بسيار براي ما پر اهميت هستند. نسل بعدي كامپيوتر ها لپ تاپ ها بودند چرا كه كامپيوتر ها در بسياري از فعاليت هاي روزمره به انسان ها كمك مي كردند اما قابل حمل نبودند بنابراين شركت هاي سازنده ابزارات الكترونيكي كامپيوتر هاي قابل حمل يعني لپ تاپ ها را توليد كردند.

البته به دليل افزايش روز افزون قيمت لپ تاپ مسئوليت تعميركاران متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بسيار بيش تر از پيش است زيرا مجموعه اي كه در زمينه تعميرات انواع لپ تاپ فعاليت دارد بايد هر روزه تلاش كند توانايي هاي خود را بالاتر ببرد تا تمامي مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري لپ تاپ هاي تمامي شركت هاي سازنده را رفع كند.

برند هايي مانند: دل، اچ پي، لنوو و... از محصولات بسيار با كيفيتي برخوردار هستند و لپ تاپ هاي متفاوتي براي رفع انواع نياز ها توليد و به بازار عرضه مي كنند. تعميركار متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ بايد به تفاوت هاي ساخت لپ تاپ هاي تمامي شركت هاي سازنده چه در زمينه سخت افزاري يا نرم افزاري مسلط باشد تا بتوانند به طور صحيح مشكل لپ تاپ را عيب يابي كند و به تعمير دستگاه بپردازد.

تعمير لپ تاپ دل يكي از خدماتي است كه به صورت تخصصي به كاربران ارائه شده است. دل يكي از برند هاي بسيار محبوب و پر فروش در ايران است بنابراين بايد خدمات مربوط به تعميرات لپ تاپ هاي اين برند به صورت كاملا تخصصي ارائه شود چرا كه در صورتي كه تكنسين متخصص در زمينه تعميرات ابزارات الكترونيكي عيب يابي صحيح مشكل دستگاه را انجام ندهد و دچار اشتباه شود و اين اشتباه به علت عدم آگاهي به جزئيات سخت افزاري يا نرم افزاري محصولات شركت سازنده دل باشد، خسارت بسيار بيشتري به لپ تاپ شما وارد مي شود. لپ تاپ هاي شركت سازنده ابزارات الكترونيكي اچ پي نيز محبوبيت خاص خود را در جهان از جمله ايران دارند. لپ تاپ هاي اچ پي نسبت به ساير برند ها معمولا قيمت مناسب تري دارند و از كيفيت ساختاري خوبي نيز نسبت به قيمت خود برخوردار هستند بنابراين فروش خوبي نيز دارند. خدمات مربوط به تعمير لپ تاپ Hp به علت اين كه اين لپ تاپ ها قيمت مناسبي دارند خدمات مربوط به تعمير آن ها نيز نسبت به تعمير محصولات ساير شركت هاي سازنده هزينه كم تري دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۵:۰۱ توسط:امير موضوع:

دوربين خودرو كاربرد آن

استفاده از دوربين خودرو در وسايل نقليه عمومي و خصوصي مي تواند امنيت اين وسايل و مسافران آنها را تا حد زبادي تامين كند. با وجود دوربين مداربسته خودرو، كاربران اين امكان را مي يابند تا بر روي وسيله نقليه خود يك سيستم نظارتي كامل و مستقل داشته باشند. در اصطلاح به اين نوع از دوربين هاي مداربسته mobile cameras گفته مي شود. كاربرد اين دوربين ها اغلب در كسب و كارهايي است كه با وسايل نقليه سر و كار دارند از جمله حمل و نقل عمومي، سرويس مدارس و … . گاه در اين كسب و كارها حوادثي رخ مي دهد كه ضرورت وجود سيستم مداربسته را براي ثبت جزئيات حادثه افزايش مي دهد. به عنوان مثال فرض كنيد كه در خودرو خود در حال رانندگي هستيد و با وجود اينكه در حين رانندگي به تك تك قوانين رانندگي  عمل مي كنيد اما ناگهان با خودروي ديگري تصادف مي كنيد. در اين هنگام چنانچه راننده مقابل از صحنه تصادف فرار كند و شما نتوانيد شماره پلاك آن را يادداشت نماييد هيچ مدركي براي شكايت و گرفتن خسارت خود نخواهيد داشت. در چنين شرايطي وجود دوربين مداربسته خودرو مي تواند كمك بزرگي براي ثبت وقايع رخ داده باشد.

كاربردهاي ردياب خودرو

دو تكنولوژي اصلي كه در ردياب وجود دارد جي پي اس (GPS) و جي پي آر اس (GPRS) است. ردياب خودرو به وسيله جي پي اس، طول و عرض جغرافيايي خودرو را بدست مي ‌آورد و به وسيله جي پي آر اس (سيم كارت) اين مختصات را براي صاحب خودرو ارسال نموده و به اين شكل رديابي خودرو را انجام مي‌ دهد. از كاربردهاي ردياب خودرو مي ‌توان به موارد زير اشاره نمود:

  • رديابي لحظه‌ اي خودرو
  • خاموش كردن خودرو از راه دور
  • تعريف كردن سرعت مجاز براي خودرو بر حسب كيلومتر كه اگر سرعت خودرو بيش‌تر از سرعت مجاز تعريف شود به صاحب خودرو پيغام هشدار فرستاده مي‌ شود.
  • تعريف محدوده مجاز جغرافيايي براي عبور و مرور خودرو كه در غير اين صورت هشدار براي صاحب خودرو ارسال مي ‌شود.
  • مشاهده مسير پيموده شده توسط خودرو با زمان و تاريخ دقيق

كاربردي ترين دوربين شيائومي

حتما شما هم در بسياري از موراد تمايل داشته ايد كه به فضاهاي گوناگون مانند خانه، اتاق كودك، محل كار در زمان عدم حضورتان دسترسي داشته و كنترل نماييد.شيائومي كه هم اكنون به يك غول تكنولوژي تبديل شده است دوربين هاي متعدد و جالبي را عرضه كرده است كه با قيمت مناسب امكانات متعددي را در اختيار شما قرار مي دهد. يكي از اين دوربين ها، دوربين هوشمند تحت شبكه شيائومي است كه يكي از بهترين تجهيزات نظارتي موجود در بازار هاي جهاني است. دوربين شيائومي مي تواند جاي خالي شما در محيط هاي گوناگون را پر نموده و دسترسي كاملي را براي نظارت و كنترل اين مكان ها به شما بدهد.هوشمندي اين محصول و بهره وري از نرم افزار مخصوص ، دوربين را كامل در اختيار شما در آورده است تا بتوانيد به صورت دلخواه تنظيماتي انجام داده و افراد و اشيائ گوناگون را كنترل نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۷:۴۳ توسط:امير موضوع:

تعميرات كولر

هر چه بيشتر پيش مي رويم جامعه بيشتر رو به مدرن شدن پيش مي رود و به تعداد ابزارات الكترونيكي نيز افزوده مي شود و كاربرد آن ها نيز بيشتر و بيشتر مي شود. با بيشتر شدن كاربرد اين ابزارات و استفاده هر چه بيشتر از آن ها نياز ما را به تعميرات ابزارات الكترونيكي بيشتر مي شود. حتي لوازم خانگي مانند تلويزيون ها، يخچال ها، كولر ها و... نيز روز به روز مدرن تر مي شوند.

تعمير گوشي موبايل از جمله سرويس هايي است كه اكثر كاربران دير يا زود به آن نياز پيدا خواهند كرد چرا كه گوشي هاي همراه به طور مداوم در حال استفاده هستند و در تمامي طول روز همراه ما هستند. تعمير گوشي موبايل بايد به دست كارشناس متخصص در زمينه تعميرات موبايل انجام شود. با توجه به اينكه هر روزه موبايل ها مدرن تر و ساختار سخت افزاري و نرم افزاري آن ها پيچيده تر مي شود براي تعمير هر مشكلي در عملكرد دستگاه بايد به تعميركار مجرب و ماهر مراجعه شود.

با بالا رفتن قيمت دستگاه ها حتي لوازم خانگي، هزينه تعميرات آن ها نيز بالا مي رود. تلويزيون و كولر جز لوازمي هستند كه هر روزه بر قيمت آن ها افزوده مي شود بنابراين هزينه تعمير تلويزيون و هزينه تعميرات كولر نيز در حال افزايش است. براي كاهش هزينه تعمير تلويزيون بهتر است حداقل سالي يك بار توسط كارشناس بخش هاي مختلف دستگاه مورد تست سلامت قرار بگيرد. تلويزيون هاي امروزي داراي سيستم عامل هستند و قابليت اتصال به اينترنت و حتي وب گردي را دارند بنابراين حتي ممكن است آلوده به بدافزار ها و ويروس ها شوند و دچار مشكلات نرم افزاري نيز شوند.

در ارتباط با كولر ها كه نيز سرويس كولر از امور ضروري است و حداقل سالي يك بار بايد انجام شود تا كولر بهترين عملكرد را به شما ارائه دهد در غير اين صورت و سرويس نكردن به موقع كولر ها، در دراز مدت دچار مشكلات جدي مي شوند چون كولر ها در فصل سرما و در نمونه هايي كه قابليت گرمايشي نيز دارند در فصل گرما نيز مورد استفاده هرروزه و مداوم قرار مي گيرند بنابراين حداقل سالي يك بار نياز به سرويس كولر است. فن كولر ها بعد از مدتي كه به طور مداوم مورد استفاده قرار بگيرند با نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه، آلوده مي شوند و آلوده شدن بخش فن كولر ها باعث مي شود كه از كيفيت عملكرد دستگاه كاسته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۲۳ توسط:امير موضوع:

بازي با كودك

 روايت داستان كودكانه قبل از خواب يا در طول روز براي بچه ها از اهميت بالايي برخوردار است؛ چراكه تاثيرات داستان كودكانه بر رشد شخصيت كودك بسيار بالا بوده و جنبه هاي مختلفي از شخصيت كودكان تحت تاثير قصه هايي كه مي شنوند، قرار مي گيرد. گوش دادن به داستان كودكانه باعث بالا رفتن علاقه كودك به كتاب و كتابخواني، افزايش گنجينه لغات ذهني كودك، ارتقاء هوش زباني كودك و كمك به مهارت هاي نگارشي كودك در دوران تحصيل و پس از آن مي شود.

كودكان از سن 3 سالگي به بعد به شنيدن داستان كودكانه و بازي كردن با ديگران و داشتن همبازي علاقه مند مي شوند. بازي با كودك يك رابطه تاثيرگذار دوسويه است؛ يعني بازي كردن با كودكان هم باعث افزايش روحيه و انگيزه در بزرگسالان مي شود و هم هيجانات و انرژي كودك را تخليه مي كند، لذا بازي كردن با كودكان و وقت گذراندن با آن ها براي والدين و بزرگسالان بسيار لذت بخش است. كودكان داراي انرژي بسيار زيادي هستند و دوست دارند اين انرژي را در ساعات بيداري خود به طرق مختلفي تخليه كنند؛ بازي با كودك يكي از آن راه هايي است كه مي تواند كودك را در تخليه اين انرژي نهفته كمك كند.

بازي هايي كه كودكان مي توانند انجام دهند، انواع گوناگوني دارد. بازي هاي فردي، بازي هاي گروهي، بازي هاي آنلاين برخي از اين انواع بازي هاي كودكانه هستند. بازي هاي فردي بيشتر در دوران 6 ماهگي تا يك سالگي كودك رواج دارد. كودك در اين دوران به دنبال كشف و درك اتفاقات گوناگون و اشياء مختلف مي باشد و معمولا دوست ندارد كسي را به دنياي اكتشافات خود راه دهد.

گاهي به دليل ازدياد كارهاي روزمره و نبود وقت كافي، والدين نمي توانند به بازي با كودك خود بپردازند، به همين سبب براي سرگرم كردن كودك از بازي آنلاين كودكانه براي پر كردن زمان بيداري كودك استفاده مي كنند.

بازي آنلاين كودكانه شامل بازي هاي آنلايني است كه متناسب با گروه سني كودكان، در بستر وب براي آن ها فراهم شده است. والدين مي توانند با مراجعه به سايت هاي كودك يا سايت هاي بازي آنلاين كودكانه، به اين بازي ها دسترسي داشته باشند. بازي هاي آنلاين كودكانه، متناسب با ذوق، سليقه، هوش و درك كودكان براي آن ها طراحي و تدوين مي شوند و تيم طراحي اين بازي ها اصول روانشناختي كودكان را در طراحي آن ها در نظر مي گيرند. لذا والدين مي توانند با خيالي آسوده بازي هاي مورد علاقه فرزند خود را در سايت هاي بازي آنلاين كودكانه جستجو كرده، بازي را به كودك خود ياد داده و براي اوقات فراغت كودك از آن ها استفاده كنند.

دقت داشته باشيد در صورت استفاده روزانه از بازي آنلاين كودكانه براي فرزند خود، زمان بازي كودك از يك ساعت بيشتر نشود. 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۰۱ توسط:امير موضوع:

داستان كودكانه

گوش دادن بچه ها به يك داستان كودكانه آموزنده ومفيد، در رشد روحي و رواني آن ها تاثير بسيار زيادي دارد. لذا انتخاب يك داستان خوب براي بچه ها بسيار حائز اهميت است. داستاني كه مي خواهيد براي كودك خود روايت كنيد بايد متناسب با ذوق و سليقه كودك شما باشد تا انگيزه و هيجان كافي را براي دنبال كردن موضوع داستان در كودك شما ايجاد كند. داستان هايي كه با علايق كودك همسو نيستند كودك را به سرعت خسته و كلافه كرده و انرژي را از او مي گيرند. حتي اين كار ممكن است علاقه كتبخواني در سنين بالاتر را از كودك سلب كند.

خواندن داستان كودكانه براي كودك، قبل از خواب، باعث ايجاد آرامش در كودك شده و خواب راحتي را براي او به ارمغان مي آورد. داستان هاي شبانه اي كه مي خواهيد براي كودك بخوانيد بايد محتوايي داشته باشد كه به آرام شدن جسم و روح كودك كمك كند و او را آرامش خواب نزديك تر كند. كودكي كه در طول روز مشغول بازي و تريح و شيطنت هاي متعدد بوده، حالا در شب بايد آن شيطنت و خستگي ها را كنار بگذارد و با آرامش به خواب برود.

داستان هايي كه محتواي هيجان انگيز يا منفي دارند به گونه اي كه كودك را براي بازي يا شيطنت تحريك مي كنند، براي قبلا از خواب كودك مناسب نيستند و چه بسا تثبيت ماجراي اين داستان ها منجر به بدخوابي كودكان در طول شب شود. زماني كه كودك با داستان ارتباط ذهني برقرار مي كند، جريان داستان در ذهن او ثبت مي شود و او مدام ذهن خود را با كاراكتر هاي داستان مرتبط مي كند؛ لذا داستان هاي ماجرايي و هيجان انگيزو منفي قبل از خواب كودكان، ذهن كودك را در ماجراي داستان نگه مي دارند و بدخوابي كودكان را به دنبال دارند و روايت اين داستان ها در طول روز براي كودكان مفيد تر است.

هم چنين داستان هايي كه داراي مضامين منفي و ترسناك هستند، منجر به ايجاد ترس در كودكان نيز مي شوند. ترس كودكان از داستان هاي منفي و داراي هيجانات كاذب مي تواند تاثيرات بد زيادي در روند رشد شخصيتي آن ها داشته باشد. ترس كودكان دلايل و عوامل فراواني را شامل مي شود كه يكي از اين عوامل محتواي داستان هاي كودكانه اي است كه براي بچه ها روايت مي شود. هر كودك با توجه به شخصيتي كه دارد داراي سلايق و علايق متعددي است؛ برخي كودكان شنيدن داستان هاي ترسناك را دارند و با گوش كردن به اين داستان ها لذت مي برند در حالي كه برخي از كودكان از شنيدن اين داستان ها فرار مي كنند و دوست دارند داستان هاي تخيلي و آرام بخش گوش كنند و از آرامش آن لذت ببرند. لذا در انتخاب داستان كودكانه مهم ترين نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد، تناسب محتواي داستاني با ذوق و سليقه كودكان مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۰ توسط:امير موضوع: