?>
قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      ترندها      خبر 100      روز 100      اخبار 100      ورزش روز      ترند      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      خرید نهال      برترین ۱۰۰      نوید      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
 امير وب امير وب .

امير وب

غذاي كودك

 غذاي كودك در دوره هاي مختلف از نوزادي تا 6 سالگي متفاوت است. معمولا نوزادان از 6 ماهگي بايد غذاي كمكي به همراه شير مادر مصرف كنند و اين غذاي كمكي بايد حاوي پروتئين هاي متعدد و مغذي باشد تا به رشد جسمي و فيزيكي نوزاد كمك كند. غذاهايي نظير فرني، حريره بادام، كمپوت و پوره ميوه هاي پروتئين دار از غذاهاي كمكي اوليه است كه پزشكان پس از ورود نوزاد به شش ماهگي براي مادران تجويز مي كنند.

همانطور كه مي بينيد غذاهاي كمكي نوزادان در 6 ماهگي به بالا، بايد ساختاري نرم، سبك و زود هضم براي آن ها داشته باشد تا كودك را اذيت نكند. اكثر نوزادان در 6ماهگي هنوز دندان ندارند يا يكي دوتا از دندان هاي آن ها در آمده است؛ لذا غذاهايي نرم مانند فرني و حريره بادام يا پوره هاي مختلف، كه نيازي به جويدن ندارند، به عنوان غذاي كمكي نوزاد بسيار مناسب هستند.

نحوه خوردن شير و غذاي كودك در هضم درست غذا و برنگرداندن آن تاثير زيادي دارد. رعايت نكردن شيوه درست غذا دادن به كودك توسط مادر، منجر به استفراغ كودكان مي شود. بهترين نحوه شير دهي به نوزاد ايجاد زاويه قائمه ميان مادر و نوزاد است. نحوه درست غذا دادن به كودك بايد با ظرف و قاشقي باشد كه نوزاد با آن راحت بوده و دهان كودك را اذيت نمي كند. فاصله زماني مناسبي را بين هر قاشق غذاي كمكي براي كودك خود رعايت كنيد و در غذا دادن به او عجله نكنيد، با عجله و سريع غذا خوردن كودك مانع از هضم درست غذا در گوارش كودك شده و استفراغ كودكان را به دنبال خواهد داشت.

غذاي كودك بايد شامل وعده هاي اصلي و ميان وعده هاي متعدد كه شامل پروتئين هاي مختلفي مي شوند، باشد. سعي كنيد ميان وعده ها را در ساعات هاي مشخص در روز به كودك دهيد تا برنامه غذايي او به هم نريزد. هم چنين رعايت تنوع در برنامه غذايي كودك به جذب مواد مغذي بيشتر در بدن كودك كمك كرده و در نتيجه در رشد كودك تاثير زيادي خواهد داشت. فقدان علاقه بين كودك و غذايي خاص يا داشتن حساسيت هاي غذايي نسبت برخي غذاها، منجر به بركردادن غذا و استفراغ كودكان مي شود. بنابراين بهتر است از دادن غذاهاي حساسيت زا به كودكان خود پرهيز كنيد.

مقاله هاي صوتي وولك در حوزه هاي رشد و تربيت فرزند، غذا دادن به كودك و استفراغ كودك در سايت وولك براي شما دسترس پذير است. با ورود به بخش مقالات كاربردي مي توانيد به تمامي اين مقالات و راهبرد هاي تربيت فرزند دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۰۴ توسط:امير موضوع:

قصه كودكانه صوتي

 اگر شما هم جزو والدين پر مشغله ي اين روزها هستيد كه وقت كافي براي خواندن داستان براي كودكان خود نداريد، مي توانيد براي پر كردن اوقات فراغت فرزندان خود از قصه كودكانه صوتي استفاده كنيد. قصه كودكانه صوتي نه تنها در وقت و انرژي والدين شاغل صرفه جويي مي كند، بلكه يك داستان كودكانه را با شيوه اي كاملا اصولي و رعايت قواعد و اصول مختلف براي بچه ها روايت مي كند.

در قصه كودكانه صوتي راوي با استفاده از مهارت هاي كلامي، داستان را با لحني درست براي كودكان روايت مي كند و كلمات داستان را با تلفظ صحيح و حرفه اي ادا مي كند. فن بياني كه راوي در روايت قصه كودكانه صوتي به كار مي گيرد، متناسب با درك كودكان بوده و اين باعث مي شود تا كودكان بهتر داستان را بفهمند و با ماجراي آن درگير شوند. هم چنين درك بهتر موضوع داستان منجر به ايجاد انگيزه در كودك براي پيگيري و تمركز روي ادامه داستان نيز مي شود.

امروزه يكي ديگ از راه هاي سرگرم كردن كودكان با توجه به پيشرفت تكنولوژي و وسعت استفاده از موبايل و تبلت، بازي آنلاين كودكانه است. با ياد دادن بازي هاي آنلاين به كودكان و دانلود بازي هاي متناسب با سن آن ها، مي توانيد كودكان را از همان سنين پايين، با دنياي فناوري و كاركرد هاي آن آشنا كنيد. رعايت بازه زماني كه كودك به بازي آنلاين كودكانه مي پردازد، در اين موضوع اهميت ويژه اي دارد؛ زماني كه كودك به بازي آنلاين كودكانه مي پردازد نبايد از 1 ساعت در طول روز تجاوز كند. رعايت اين بازه زماني براي تمامي كودكان استاندارد مي باشد.

علاوه بر بازي هاي آنلاين، بازي هاي اجتماعي و گروهي نيز از 2 سالگي به بالا وارد دنياي كودكان مي شوند. بازي هاي گروهي مي توانند شامل بازي با همسالان در مهدكودك ها و يا بازي بزرگسالان با كودكان و وقت گذراني با آن ها باشد. كودكان دوست دارند با پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و ساير بستگان خود وقت بگذرانند و با آن ها به بازي و سرگرمي بپردازند. اين علاقه در بزرگسالان فاميل نيز به وفور ديده مي شود؛ و ممكن است بارها در جمع فاميل و مهماني ها ديده باشيد كه بزرگسالان كودك را به سمت خود مي خوانند تا با او بازي كنند و خود و او را سرگرم كنند.

سايت وولك داراي بازي هاي متعدد و متناسب با كودكان گروه سني "الف" مي باشد كه شما مي توانيد با مراجعه به اين سايت و ورود به بخش بازي هاي آنلاين كودكانه، به تمامي اين بازي هاي جذاب و سرگرم كننده دسترسي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۳:۲۵ توسط:امير موضوع:

هزينه تعميرات مودم

هزينه تعميرات مودم بستگي به نوع آسيب ديدگي مودم و همچنين ميزان آسيب ديدگي دارد. مودم ها وظيفه برقراري ارتباط بين ابزارات الكترونيكي با اينترنت و دنياي مجازي را دارند. اكثر ما بخشي از وقت روزانه خود را به فضاي مجازي اختصاص مي دهيم بنابراين اين فضا براي ما اهميت زيادي دارد و قطع ارتباط ما با اين فضا، ما را ملزم مي كند تا به دنبال برقراري دوباره ارتباط باشيم.

موبايل يكي از ابزاراتي است كه بستر استفاده و ورود به دنياي مجازي را براي ما فراهم مي كند و خراب شدن آن نيز مي تواند كابوس باشد. هزينه تعمير موبايل نيز به نوع آسيب ديدگي كه سخت افزاري است يا نرم افزاري بستگي دارد. به طور كلي هزينه تعمير موبايل در بخش سخت افزاري بيشتر از نرم افزاري است. در صورتي كه كارشناس متخصص در زمينه تعميرات موبايل تشخيص بدهد كه قطعه يا قطعات آسيب ديده سخت افزاري دستگاه نياز به تعويض دارند، طبيعتا هزينه تعمير نيز بالاتر مي رود چرا كه قطعه يا قطعات سالم و نمونه 100% اورجينال و اصل بايد جايگزين قطعه آسيب ديده شوند، اگر قطعه جايگزين شده اورجينال نباشد و غيراصل باشد به احتمال زياد با گذر زمان و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در دستگاه شما مي شود.

لپ تاپ ابزار ديگري است كه بستر استفاده و ارتباط ما با فضاي مجازي را فراهم مي كند. بسياري از كار ها با گوشي هوشمند قابل انجام نيستند يا به سختي انجام مي شوند و نياز به لپ تاپ يا كامپيوتر دارند. استفاده مداوم، بهترين لپ تاپ از بهترين برند را نيز ممكن است دچار مشكل كند و نياز به تعمير پيدا كنند. هزينه تعمير لپ تاپ بستگي به مدل لپ تاپ, نوع آسيب ديدگي، نرم افزاري يا سخت افزاري بودن آن و.. دارد. هرچه لپ تاپ گران قيمت تر باشد طبيعتا هزينه تعمير آن نيز بالا مي رود زيرا براي تعمير آن نياز به دقت و دانش بيشتري نسبت به بقيه لپ تاپ ها است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۲۷ توسط:امير موضوع:

تعميرات كولر

تعميرات لوازم خانگي از جمله سرويس هايي است كه همه ما به آن نياز داريم چرا كه لوازم خانگي از ضروري ترين لوازم هستند و در صورت خرابي هر يك از آن ها دچار مشكل خواهيم شد. تعميرات يخچال و تعميرات كولر از جمله سرويس هايي هستند كه بايد براي تعمير آن ها حداقل يك مركز تعميرات خوب را بشناسيم تا در صورت نياز با آن ها تماس بگيريم.

براي كاهش هزينه هاي تعميرات يخچال به اندازه ظرفيت محفظه داخلي يخچال در آن مواد غذايي قرار دهيد و بيشتر از حد محفظه را پر نكنيد چرا كه در اين حالت براي سرد كردن تمامي مواد غذايي داخل محفظه و رساندن آن ها به دما تنظيم شده توسط شما زمان بيشتري نياز است و موتور يخچال زمان بيشتري در حال كار خواهد بود كه باعث فشار بيش از حد به آن مي شود. با فشار بيش از حد به موتور، طبيعتا موتور دستگاه دچار مشكل خواهد شد و از آن جايي كه موتور بخش اصلي هر دستگاهي است، براي تعمير آن هزينه زيادي را متحمل خواهيد شد. باز و بسته كردن مداوم در يخچال نيز احتمال خرابي آن را بيشتر مي كند. باز و بسته كردن در يخچال باعث مي شود كه هواي گرم خارج از محفظه يخچال جايگزين هواي سرد داخل محفظه يخچال شود و موتور دوباره شروع به سرد كردن مواد غذايي و رساندن آن ها به دما تنظيم شده كند در نتيجه باز و بسته كردن بيش از حد در يخچال احتمال آسيب به موتور دستگاه را بالا مي برد. فراموش نكنيد كه براي تعمير يخچال خود حتما به مركز تعميرات تخصصي يخچال مراجعه كنيد چرا كه در غير اين صورت اگر تعميركار به اندازه كافي ماهر و مجرب نباشد باعث به وجود آمدن مشكلات بيشتري در يخچال شما خواهد شد.

اهميت كامپيوتر ها هرروزه بيشتر مي شود و كامپيوتر تبديل به يكي از اعضا اصلي هر خانه اي شده اند. تعميرات كامپيوتر نيز جز خدماتي است كه بايد به صورت تخصصي به كاربران ارائه شود. با توجه به وابسته بودن بسياري از فعاليت هاي روزمره به كامپيوتر ها، در صورت خراب شدن اين دستگاه به سرعت دنبال سريع ترين راه براي تعمير آن مي گرديم، بنابراين يك مركز تعميرات قابل اعتماد را بشناسيد تا در صورت نياز به سرعت با آن ارتباط برقرار كنيد و براي تعميرات كامپيوتر خود اقدام كنيد. براي تعمير كامپيوتر نيز حتما به كارشناس متخصص در زمينه تعميرات كامپيوتر مراجعه كنيد تا بر اثر اشتباه در فرآيند تعمير، دستگاه شما دچار مشكلات بيشتري نشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۳۵ توسط:امير موضوع:

دوربين مدار بسته برند

يكي از مهم‌ترين و اولين دغدغه‌هاي افراد هنگام انتخاب و خريد دوربين مداربسته يا هر محصول ديگري، يافتن بهترين و باكيفيت‌ترين برند و تشخيص برندهاي نامعتبر و محصولات نامرغوب مي‌باشد. برند هاي دوربين مدار بسته به لحظ كيفي و هزينه باهم متفاوت اند . گاهي هم تكنولوژي هاي بكار رفته در آن ممكن است متفاوت باشند .

شركت داهوا

شركت داهوا يكي از برندهاي مطرح در زمينه توليد دوربين مداربسته و تجهيزات نظارت تصوير است. داهوا در سال 2001 در كشور هانگزو چين پايه گذاري شد و فعاليت خود را آغاز كرد. از محصولات اين شركت مي‌توان به دوربين مداربسته داهوا، دوربين مداربسته تحت شبكه، دستگاه DVR و NVR، دوربين مداربسته فيش آي (Fish-eye) و اسپيددام (PTZ) اشاره كرد. درآمد كمپاني داهوا در سال 2016 به 2.1 ميليارد دلار رسيد كه 1.93 ميليارد دلار از اين مبلغ از فروش دوربين مداربسته و ديگر تجهيزات نظارت تصوير بدست آمده است.

شركت هايك ويژن

تنوع محصولات هايك ويژن بسيار بالاست و تقريبا تمام محصولات و تجهيزات امنيتي نظارتي را شامل مي شود. علاوه بر دوربين مداربسته هايك ويژن و دستگاه‌هاي ضبط ساير محصولاتي كه در خط توليد هايك ويژن قرار دارند شامل: دستگاه هاي هيبريدي، سوئيچ شبكه، انواع لنز، منبع تغذيه، دستگاه توزيع كننده، دستگاه اينتركام، اكسس كنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، كارت هاي هوشمند الكترونيكي، ماژول هاي امنيتي، قفل هاي مغناطيسي و … مي باشد.

شركت هايلوك

رند HiLook در سال 2017 بعنوان زير برند چيني Hikvision  تشكيل شد كه فعاليت آن توليد دوربين مداربسته هايلوك، سيستم‌هاي نظارت تصويري و هوشمندسازي در سطح جهان است. برند HiLook توانسته با حفظ كيفيت، محصولات خود را با كاربري آسان و قيمت مقرون به صرفه عرضه نمايد. محصولات متنوع دوربين‌هاي آنالوگ و تحت شبكه و هم‌چنين دستگاه‌هاي ذخيره تصوير با برند HiLook تمام نيازمندي مجموعه‌هاي مختلف را تامين مي‌نمايد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۲:۱۹ توسط:امير موضوع:

دوربين بيسيم خودرو و ردياب

دوربين مدار بسته وايرلس يا بيسيم شيائومي داراي كيفيت تصوير فول اچ دي FullHd 1080p ميباشد و مناسب براي كنترل فضا هاي داخلي مانند منزل و محيط هاي اداري و مغازه از راه دور ميباشد . اين مدل دوربين بدون نياز به سيم كشي ميباشد و فقط نياز است دوربين به برق متصل شده و در محيط مورد نظر نصب گردد دوربين مداربسته شيائومي از طريق اتصال به واي فاي تصاوير را به صورت اينترنتي به تلفن همراه كاربر ارسال ميكند. اين دوربين قابليت چرخش در زاويه عمودي و افقي ميباشد و پس از نصب از طريق اپليكيشن موبايل قابليت چرخش و تغيير جهت را دارا ميباشد همچنين قابليت اتصال رم MicroSD تا 64 گيگابايت را دارا ميباشد و تصاوير را روي رم ذخيره ميكند . اين دوربين داراي صداي دوطرفه ميباشد يعني ميتوان صداي محيطي كه دوربين در آن نصب ميباشد را از طريق موبايل شنيد و همچنين در صورت نياز از طريق اپليكيشن موبايل و از راه دور صحبت كرد تا صدا در محيط پخش شود .

دوربين ثبت وقايع خودرو 

به طور كلي كار هر دوربيني ثبت وقايع است، حال برخي دوربين ها مثل دوربين هاي شخصي جهت ثبت اتفاقات و لحظات خوب استفاده مي شوند و برخي دوربين ها جهت اعمالي همچون تجسس و كنترل در محيط كار يا ... مورد استفاده قرار مي گيرند. يكي از ويژگي هاي يك دوربين ثبت وقايع خودرو خوب امكان فيلمبرداري در شب مي باشد. با خريد دوربين خودرو اين امكان را داريد كه تمامي اتفاقاتي كه حول اتومبيل شما رخ مي دهد را ثبت كنيد. دوربين خودرو را مي توان همچون جعبه سياهي دانست كه در قطار، كشتي، هواپيما و ... وجود دارد و تمامي رخدادهاي به وجود آمده از طريق آن قابل بازبيني هستند. ثبت وقايع خودرو مي تواند در برخي از دوربين هاي خودرو هوشمندانه تر باشد، براي مثال برخي دوربين خودرو ها وجود دارند كه تا نيم ساعت بعد از خاموش شدن خودرو همچنان به ثبت وقايع مي پردازند و بلافاصله پس از روشن شدن خودرو نيز به صورت اتومات روشن شده و شروع به فيلمبرداري از محيط مي نمايند.

ويژگي ردياب خودرو

  • ردياب ماشين به طور لحظه اي براساس تكنولوژي GSM / GPS
  • كاركرد بدون مشكل دستگاه در صورت قطع تغذيه يا شبكه GSM (داراي باطري پشتيبان و حافظه داخلي)
  • مقاوم در برابر نوسان ‌هاي تغذيه با استفاده از محافظ ولتاژ داخلي
  • ابعاد كوچك و نصب آسان برروي انواع خودروها (خودروهاي سبك، سنگين و كشنده‌ها)
  • قابل استفاده به عنوان هسته مركزي مديريت خودرو با استفاده از ورودي و خروجي‌هاي متناسب جهت اتصال به انواع تجهيزات جانبي
  • قابليت ارتقا پذيري سخت ‌افزاري (با ساختار ماجولار)
  • ارتقاء بستر ارتباطي به 3G
  •  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۱۳ توسط:امير موضوع:

برند هاي مختلف دوربين مدار بسته

دوربين مدار بسته كالايي است كه در دنيا با برند هاي مختلفي توليد مي شود ، برند هاي معروفي كه در دنيا در ساخت و توليد دوربين مدار بسته حرف اول را مي زنند . در خريد دوربين مدار بسته نكته اي كه قابل توجه است ، داشتن برند و گارانتي است .

برند داهوا

همچنين محصولات داهوا به طور گسترده در بازارهاي اصلي مانند امنيت عمومي، ترافيك، خرده فروشي، بانكداري و دارايي و انرژي و غيره كاربرد دارند.

 فن آوري هاي اصلي

داهوا بالاترين كيفيت محصولات با جديدترين فناوري را براي پاسخگويي به نيازهاي مشتريان در يك محيط امنيتي بيشتر و پر چالش تر ارائه مي كند:

  • فناوري پردازش تصوير
  • فناوري با عملكرد اختصاصي (Embedded)
  • فناوري هوشمند
  • فناوري پيش از درمان (جلوگيري از وقوع حوادث)
  • فناوري فضاي ذخيره سازي ابري
  • فناوري شبكه

اهداف و تعهدات

داهوا با ماموريت "ايجاد جامعه اي امن تر و زندگي باهوش تر" و متعهد بر اين هدف، به منظور ارائه كيفيت و خدمات عالي به بازار، ايجاد ارزش بيشتر براي مشتريان، به ارزش اصلي خود "مشتري محور" پايبند خواهد بود و تلاش هاي بي وقفه براي ايجاد يك جامعه ايمن، هوشمند، راحت و كارآمد انجام مي دهد.

برند هايك ويژن

محصولات شركت هايك ويژن تنها به دوربين Hikvision خلاصه نمي‌شود بلكه اين شركت محصولاتي شامل دوربين IP هايك ويژن، دوربين هايك ويژن ۵ مگاپيكسل، دوربين هايك ويژن ۸ مگاپيكسل، دوربين تحت شبكه بيسيم، دوربين پلاك خوان هايك ويژن، توربو HD، اسپيد دام ها، ان وي آر ها، دي وي آر ها، آيفون‌هاي تصويري، كابل‌هاي شبكه و لوازم جانبي دارد كه در بيش از ۱۰۰ كشور دنيا به فروش مي‌رسند. از معروف‌ترين محصولات هايك ويژن مي‌توان به دوربين هايك ويژن توربو HD و دوربين تحت شبكه هايك ويژن اشاره كرد كه بسيار پرفروش بودند. دوربين هايك ويژن توربو HD جزو دوربين مدار بسته آنالوگ است كه مي‌توان آن‌ها را جزو نسل اول دوربين‌هاي مدار بسته دانست. اين دوربين‌ها براي انتقال سيگنال از سيگنال‌هاي آنالوگ HD استفاده مي‌كنند. اين سيستم دوربين مداربسته براي كساني مناسب است كه قيمت دوربين مدار بسته برايشان اهميت دارند و دوست دارند يك سيستم نظارتي اقتصادي تهيه كنند. دوربين مداربسته تحت شبكه هايك ويژن براي انتقال سيگنال و تصوير از پروتكل‌هاي شبكه و IP استفاده مي‌كنند، به همين دليل سرعت بسيار بالايي دارند. دوربين IP هايك ويژن از محصولات خوب شركت هايك ويژن است كه با دستگاه NVR شبكه مي‌شود و مي‌تواند كيفيت تصوير باورنكردني را ارائه دهد. اين دوربين‌ها براي پروژه‌هاي بزرگ و مراكز خريد بسيار مناسب است.
هايكويژن برند ديگري با نام هايلوك را نيز به ثبت رسانده است. هايلوك Hilook در سال ۲۰۱۷ تاسيس شده است و زير برند شركت هايك ويژن به حساب مي‌آيد. اگر دوست داريد كيفيت را همراه با تجهيزات دوربين مدار بسته ارزان داشته باشيد، برند هايلوك را انتخاب كنيد. محصولات تحت شبكه هايلوك از قيمت بسيار مناسبي برخوردار است و دوربين هاي ثابت و متحرك Hilook حداكثر ۴ مگاپيكسل دارند كه براي يك سيستم نظارت تصويري مناسب است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۳۸ توسط:امير موضوع:

نكات برجسته براي داشتن قيمت دوربين مداربسته

• ما مدلي را توليد مي كنيم كه از نظر منافع اقتصادي آنها ، تأثير دوربين مداربسته و بهبود روشنايي خيابان را تخمين مي زند.

• در مي يابيم كه موارد كمي وجود دارد كه نصب دوربين مداربسته مقرون به صرفه تر از بهبود روشنايي خيابان باشد.

• وقتي هدف "نقاط داغ" بسيار محلي است ، مداخلات مقرون به صرفه هستند.

دوربين هاي مدار بسته با توجه به برند و جايگاهشان در دنيا قيمت هاي متفاوتي دارند . ما در اينجا به بررسي تفاوت قيمت هاي دوربين مداربسته با توجه به برندشان مي پردازيم .

  • دوربين هايك ويژن

در حال حاضر برند هايك ويژن در دنيا ارايه دهنده بهترين دوربين هاي مدار بسته است و بار ها رتبه هاي خوبي در دنبا كسب كرده است . قيمت دوربين هايك ويژن به دليل شهرت و اعتباري كه در دنيا دارد و همچنين كيفيت دوربين هاي اين برند بسيار زياد است و علت اعتبار آن در دنيا همين كيفيت است .

  • دوربين داهوا

برند داهوا با استفاده از تكنولوژي هي پيشرفته توانسته بهترين دوربين هاي مدار بسته را توليد كند . قيمت دوربين داهوا به دليل پيشرفت و توسعه اي كه داشته نسبتا بالا است اما اين قيمت به صرفه است و كاربردي كه در مكان هاي مختلف دارد باعث ناديده گرفتن هزينه مي كند .

  • دوربين هايلوك

برند هايلوك تحت نظر برند هايك ويژن توليد و عرضه ميگردد . اين برند ، از لحاظ اقتصادي يكي از بهترين برند هاي روز دنيا در عرصه توليد محصولات امنيتي است . قيمت دوربين هايلوك به نسبت كيفيت خوبي كه دراد نسبتا ارزان تر از ديگر دوربين ها است و پيشنهاد خوبي براي خريداران است .

شما براي خريد دوربني هاي مختلف با هزينه مناسب مي توانيد به دوربين ماركت مراجعه كنيد و از مشاورين ما در اين زمينه راهنمايي و مشاوره بگيريد تا بهترين ها را براي خود داشته باشيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۳:۳۲ توسط:امير موضوع:

دقت در خريد سيستم هاي امنيتي

خريد ابزار و كالاهاي امنيتي دقت زيادي را مي طلبد . شما مي توانيد با خواندن مطالب در مقالات و يا مراجعه به فروشگاه ها از قيمت و ويژگي محصول مورد نظرتان مطلع شويد .

خريد دزدگير اماكن

ويژگي هاي متنوعي موجب بالا و پايين شدن قيمت ها مي شود يكي از ويژگي هاي كاربردي كه در قيمت و خريد دزدگير اماكن تاثيرگذار است، سيم كارتي بودن آن مي باشد . دزدگيرهاي سيمكارتي يكي از جديدترين دزدگيرهاي موجود در بازار است. اين سيستم قابليت تماس تلفني را بدون نياز به خط تلفن ثابت را براي افراد فراهم مي‌كند. دزدگير سيمكارتي اماكن به سرعت و با كيفيت بالا با صاحب خانه ارتباط  برقرار مي‌كند و طريقه‌ي نصب آن بسيار آسان است.  به كمك سيستم امنيتي سيم كارتي مي‌توان سيستم دوربين مدار بسته، اعلام حريق و سنسورهاي دمايي را با دزدگير خانه هماهنگ كرد. يكي از بهترين برندهاي توليد كننده‌ي دزدگير اماكن برند فاير وال است. از ديگر شركت‌هاي معتبر فعال در اين حوزه مي‌توان به سايلكس اشاره كرد.  

خريد يو پي اس

ويژگي هايي كه بر قيمت و خريد يو پي اس تاثيرگذار هستند عبارت اند از

1- طراحي پيشرفته با طول عمر بالا
2- قابليت شارژ و دشارژ به دفعات مكرر
3- كيفيت پايدار و قابليت اطمينان بالا
4- بازيابي شارژ مجدد عالي
5- بي‌نياز از تعمير و نگهداري و يا اضافه كردن آب و اسيد
6- بدون توليد گازهاي مخرب
7- عملكرد عالي در محدوده وسيع حرارتي
8- بازدهي و راندمان مناسب در شارژ و دشارژهاي با جريان بالا
9- بدون نشت هرگونه اسيد يا مايع درون باتري
10- قابليت انبارداري براي مدت طولاني

براي داشتن اطلاعات بيشتر از خريد دوربين مداربسته يا دزدگير اماكن و يو پي اس مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد . دوربين ماركت سايت مرجع خريد كالاهاي نظارتي و امنيتي در ايران است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۳:۲۹ توسط:امير موضوع:

خريد و انتخاب محصول مناسب

 

نكات مهمي براي خريد بهترين كالا وجود دارد كه اين نكات در خريد دوبين مدار بسته نيز صدق مي كند . دوربين هاي مدار بسته بر اساس برندشان يا به طور كلي به دسته هاي كناگوني تقسيم شده اند . شما در خريد دوبين مدا ربسته بايد بدانيد در چه مكاني براي چه امري و با چه ميزان هزينه اي مي خواهيد خريد كنيد سپس به مطالعه انواع دوربين مدار بسته پرداخته و بهترين آن را انتخاب كنيد .

براي خريد دوربين هايك ويژن بايد محصولات آن را بشناسيد

محصولات هايك ويژن عبارت اند از:

  • دوربين مداربسته HDTVI و IP
  • دستگاه ضبط DVR و NVR
  • سيستم‌ها و نرم‌افزارهاي مديريت و انتقال تصوير دوربين هاي مدار بسته
  • سيستم هاي اعلان خطر و كنترل دسترسي
  • اينكودر (Encoder) ديكودر (Decoder)
  • ويدئو اينتركام

مقايسه برند ها و خريد دوربين داهوا نياز به آشنايي بيشتري دارد كه تا حدودي آن را توضيح داده ايم .

برخي توليدات شركت داهوا: 

  • دوربين مدار بسته IP و HDCVI
  • دستگاه ضبط IP و DVR
  • دوربين‌هاي حرارتي
  • آيفون تصويري (ويديو اينتركام)
  • دزدگير اماكن
  • تجهيزات شبكه
  • كنفرانس ويديويي
  • پهباد
  • نرم‌افزارهاي كاربردي (مانند برنامه انتقال تصوير دوربين مداربسته)

همانند هايك ويژن، از دوربين‌هاي مداربسته كمپاني داهوا نيز در پروژه‌هاي مهمي در سطح جهان بهره‌گرفته شده است

ويژگي هاي دوربين هايلوك: 

خريد دوربين هايلوك با توجه به كيفت و قيمت مناسب خود همواره گذينه اي مناسب براي مشتريان است و از رقبا پيشي مي گيرد.

محصولات هايلوك با بالاترين استاندارد ها و ايمني ساخته شده اند به صورت كلي محصولات برند هايلوك كيفيتي مانند هايك ويژن دارند  و تنها تفاوت انها خصوصيات به كار برده شده در آنهاست

از نظر قيمت نيز هاي لوك قيمتي پايين تر از هايك ويژن دارد

دوربين هاي هايلوك دوربين هايي چند زبانه هستند و شما مي توانيد از طريق منو دستگاه زبان آن را تغيير دهيد .

اين دوربين ها از ويژگي صداي دو طرفه پشتيباني مي كنند شما مي توانيد به صورت هم زمان با محيط صحبت كنيد و صداي محيط را نيز ضبط كنيد

اين دوربين ها از كارت هاي حافظه SD  پشتيباني مي كنند و شما مي توانيد با استفاده از كارت حافظه فيلم ها را ذخيره كنيد

داراي خروجي و ورودي هشدار هستند

از طريق اشعه مادون قرمز تصاوير مناسبي در شب را ضبط مي كنند

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۳:۱۹ توسط:امير موضوع: